14 juli 2007 del 2
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
9 månader kvar
Tråden är för alla vi brudar och brudgummar som gifter oss den 14/7 2007
Välkomna
hur går det för er?
vilket är ert störrsta problem just nu?
vårt är att vi inte hittat vigselplatsen ännu...
Örebroare, 21 år, Örebro, tillsammnas i drygt 6 år, förlovade i drygt 3 år, Fellingsbro kyrka, Dylta festmagasin.
Catte, 30 år, Västerås, tillsammans i 6-7 år, förlovade i 6 månader, Skerike kyrka, Elite stadshotell.
Gabbies, 24 år, Västerås, tillsammans 4 år, förlovade 2 år och 6 månader, Skerike kyrka, Finska föreningens lokal Lövudden
Lightfish 27 år, Stockholm. Tillsammans i ganska exakt 2.5 år, förlovade i snart 3 månader. Gustaf Adolfskyrkan, Kungliga Borgen.
Duchess, 36 år, Umeå. Tillsammans drygt ett år, förlovade i 2 månader. Vigsel i Veta Kyrka (Lkpg), bröllop Sålla kvarn.
Aoua, 25 år, Mjölby. Tillsammans i 10 år (gifter oss på 11-årsdagen) Förlovade i 6 år. Vigsel i Blåviks kyrka, festen Lugnalandet
*Candy_lover*, 25 år, Härnösand. Tillsammans i 2 år, förlovade i 1½ månad. Vigsel i domkyrkan i H-sand, fest hemma på gården.
Elisabet hjärta Christian, 24 år, Eskilstuna.
Tillsammans i snart 6 år, förlovade i drygt 3år.
vigselplats inte bestämd, men det blir utomhus, festen på "logen i Lund"
Klotjohanna, 24 år, Karlstad. Tillsammans i 3 år och 3 månader, förlovade i 3 månader. Vigsel i Beatebergs kyrka och fest på Gammalruds brygga.
An1, 28 år (han 31), Södra Jämtland. Tillsammans i 4.5 år. Förlovade i ca 2 månader. Vigsel i Bergs Kyrka och fest i lokal bygdegård.
nä vårt är inte heller en komplikation bara en sak som gnagger lite grann...
oj vad ni har kommit lååångt.....*press, press*
Klart:
*Festlokal
*Brudskor
*Tårta
*Gästlista
*Vigselförrättare
*Budget klar
*Fonten till inbjudningarna klar.
På G.
*Diamanter till ring, funderar på design just nu.
*Florist, vet vem jag ska anända.
*Toastmaster tilltänkt, ej tillfrågad
*Brudklänning hittad. ska boka i januari
*Mannens klädsel bestämd, ej köpt
*Halva budgeten sparad
*Vet antagligen vilken kock det blir.
*Hemsida påbörjad
*Fonten till inbjudningarna klar.
*Har börjat tänka på resmål
vi har inte bestämt om vi ska ha band eller DJ...
Solist till vigseln har jag inte heller bestämt, har en vän som är jätteduktig och erfaren sångerska men jag har itne bestämt mig ännu.
NEJ!!!! ingen snö....blir deprimerad....
Örebroare: jag sk absolut gå ner i vikt innan bröllopet. gäran 10 kilo. jag har redan gått ner 14 så jag är på rätt väg.
Nä mannen behöver inte gå ner alls. bara jag... men det är skönt att vara på rätt väg, har dock stått still ett tag nu. Ska komma igång med träningen så fort min fökylning har släppt.