Inlägg från: catte |Visa alla inlägg
  • catte

14 juli 2007 del 2

Jag är också här nu!

• catte

Gabbies: Vilken solist ska ni ha i kyrkan? Någon du känner? Har lite funderingar nämligen på vem man skulle kunna fråga nämligen....

• catte

Har inte riktigt bestämt destination men det lutar åt karibien/maldiverna/mauritsius.... någonstans det är vita stränder, sol, god mat... + en stor dubbelsäng! 2 veckor har vi sagt - längtar redan!

• catte

Nu har jag bokat frisör och plats för att fixa hår, smink och naglar!!! Skönt att det är gjort! Har ni andra gjort det?

• catte

Jag har fixat mina naglar nu och ska göra det till bröllopet också... Tycker det är supersnyggt med nagelförlängning....mina egna naglar är sköra och går av hela tiden så detta är mkt finare på mig.....

• catte

VIlket bra tips!!! Själv kan jag inte ha naglarna kvar tills nästa år då jag ska ut på praktik (läster till ssk), vilket är tråkigt men bra för min ekonomi, det kostar ju endel ;-D

• catte

Nu har jag bestämt mig vad min gubbe ska få i morgongåva...

www.boxexperience.com/default.asp&id=108&catid=3

Längtar redan till att få ge den till han, han kommer bli helt i extas!! Har ni andra kommit på något?

• catte

Nej, vi bor i västerås så det får bli en utflykt för hela familjen när det är dags. Är inte helt 100 än på att det blir det dock... velar mellan att ge bort upplevelsen eller en secret box, vad tycker ni???

• catte

Jo jag vet... kanske väntar lite så får jag suga på karamellen vad jag känner att ge!!! Det är ju ändå över 8 månader kvar!!! Känns lång tid kvar men ändå så lite tid kvar....

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2