14 juli 2007 del 2
I'm here..:)
I'm here..:)
Detta har vi klart:
*Kyrka
*Festlokal, där ingår mat
*Brudskor
*Frockcoat till mannen
*Caketopper
*Fotograf
*Solist till kyrkan
*Hotell bokat för bröllopsnatten
*Rum reserverat för gästerna
*Gästlista
*Save the date magneter
*Tiara
*Gästbok
*Fotoalbum
*Tärnor tillfrågade och tackat ja
*Färgtema
Detta e på G
*Florist, jag vet precis vad jag vill ha dock
*Meny
*Inbjudningskort, vigselprogram och festporgram
*Vigselring, vet precis vad jag vill ha
*Brudklänning, har hittat en ska bara gå ner lite i vikt
*Ska bok frisör och smink
Tror att det var det..
Japp det är en kompis till mig som ska sjunga i kyrkan..
Alltså min kompis är ingen amatör.. inget proffs heller så klart.. men han har spelat i ett lokalt band här i västerås och uppträtt på en del stora grejjer..
An1: vart bor du??
Japp jag håller på att kämpar med vikten.. började för snart 4 veckor sedan och har gått ner 3.1 kg..
Vi önskar oss våran bröllopsresa i bröllopspresent, det enda vi önskar oss.. Det vi vill göra helst av allt är att åka på en kryssning i Karibien typ januari-08.. direkt efter bröllopet åker vi nog på en kryssning till Finland bara för att komma iväg och njuta..
Nu har vi bokat dj till festen.. hade inte tänkt att ha det först men sen tänkte vi att det blir mer drag då..
220 kr låter jättebra tycker jag!
Nu måste jag skriva något roligt som en kompis till mig här på BT mailade mig om efter att hon kikat i våran tråd.. jag hoppas att hon inte har något emot att jag skriver det här..
Johannaringer, du som ska gifta dig på Löfstad slott och skriver om affären mellan Von Fersen och Marie Antoinette.. Marie dog under franska revolutionen som startade just den 14 juli.. Lite rolig kuriosa bara.. :)