Inlägg från: catte |Visa alla inlägg
  • catte

14 juli 2007 del 2

Jag köpte min brudklänning lite oväntat i helgen. Min svärmor var med (som var på besök från England) och vi tog en tripp till sthlm. Hittade en underbart vacker klänning på Stockholm brud och fest och nu är det beställd. Blir klar och 4 månader och jag längtar! Väldigt trevlig personal och fick hjälp av en trevlig tjej båda gångerna jag provade min klänning! Hoppas ni andra kommer hitta era snart om ni inte alleredan gjort det!!!

• catte

Gabbis: Har du mail kan jag skicka till dig... kommer inte lägga ut den på Familjeliv eller någon annas stans då ingen mer än tärnorna ska få se den innan dagen D...

• catte

Mina brudtärnor kan inte sluta prata om bröllopet och när jag har frågor och funderingar så är de alltid hjälpsamma och tycker det är roligt..... De lär nog bli trött på mig inom sinnom tid! Ha ha!

• catte

Gabbies: Vart blev det någonstans då?

• catte

Ingen aning, har inte ens hört om priser dit jag ska, det tar vi sen! Men det verkar väl rimligt med 2500 eller?

• catte

Jag har bokat in mig och mina 3 tärnor på "style"... ligger på norra ringvägen! Kommer nog även få make up:en gjord där, har inte riktigt pratat med dom om det, men det är ju ett tag kvar...

• catte

Ting: Nu har jag också börjat med min bröllopssida, blev lite inspirerad av dig.... Men jag ska lägga ut länken när inbjudningarna är skickade och allt är i ordning.

• catte

Ting:

Jag är nyfiken på dina "bevara detta datum" - magneter... finns det någon möjlighet att man kan få se på dom?

• catte

Örebroare: Jag har faktiskt redan köpt min vilket förvånade mig själv. Åkte till storstaden med svärmor för att kolla för några veckor sedan och blev så kär i en klänning så jag beställde den!! Nu tar det 4 månader innan jag ser den igen... Själv då, har du hittat din?

Svar på tråden 14 juli 2007 del 2