Inlägg från: Jennybelle |Visa alla inlägg
  • Jennybelle

Råd behöves till bröstförstoring!

Hej!

Jag ska göra min bröstförstoring den 31 oktober på Akademikliniken.
    Jag står nu i valet mellan att välja storlek på implantatet. Ska välja mellan 295 MF eller 335 MF.
    Jag är 18 år, 162 cm, väger 50 kg och är 75 cm runt bröstkorgen. Vill ha en C-kupa typ. Inte större än det. Vill ha ett par bröst som passar till min kropp men samtidigt inte för små.
    Ngn som vill ge några råd?

• Svar på tråden Råd behöves till bröstförstoring!
  • Jennybelle

Hej!

Ok. Men vad har du själv för storlek på dina implantat? Alltså jag är så rädd att dem ska bli för stora, men ändå att jag också ska där och tycka att dem blev för små! Måste bestämma mig nästa vecka! Jag är 75 cm runt bröstkorgen och fyller inte ens ut en A-kupa idag!

• Jennybelle

Hej!

Ja, jag har gjort ristestet. Gillar 295 bäst då. Alltså typ 3 dl kokt ris.
    Men är det så att 50 gram "försvinner" när man lägger bakom bröstmuskeln?
    Jag vill ha en 75C. Min läkare sa att om jag ville ha en C så skulle jag köra på 335 och att 295 typ blir en b. Men har lite svårt att tro det när man kollar på bilder på andra och läser om andra.

• Jennybelle

Okej.
    Just nu har jag typ bestämt mig för MF 295. Får hoppas att jag hamnar på en C-kupa då.

• Jennybelle

Det skulle vara värst om de blev för stora faktiskt.

• Jennybelle

Ok. Men visst är det så att anatomiska gelehallon implantat är större än runda gelehallon?

• Jennybelle

Måste ha bestämt mig tills imorgon! Så jobbigt det här!!!
    Dem får inte bli för stora men de får fan inte bli för små heller!!!

• Jennybelle

Hej!

Jag har tills imorgon på mig. Har inte bestämt mig än, men måste ringa imorgon och säga, då är det sen det bestlutet som gäller. Alla verkar råda mig till MF 335.
    Bara rädd att det ska bli så stort!
    Men får se hur jag gör. Har ju ett litet tag till på mig! Tack för alla råd iaf!

• Jennybelle

Hej!
    Ja, jag är ju lite förkyld så jag hoppas att det ska gå bra iaf, att jag får göra det!
    Jag får bestämma storleken på operationsdagen. Trodde inte det gick till så. Men var iallafall på en extra konsultation i torsdags och då kom vi fram till att 295 skulle bli snyggast och mest naturligt.
    Fick du vänta länge på din operation? Hoppas att jag inte får vänta i flera timmar.

• Jennybelle

lusen76

Skönt att du inte behövde vänta då!
    Hur stora har dina nya tuttar blivit då?
    Vilken kirurg hade du?
    Jag längtar så mycket tills imorgon! Fast är lite nervös nu.

Svar på tråden Råd behöves till bröstförstoring!