• Swing

Råd behöves till bröstförstoring!

Är du mer eller mindre plattbröstad nu så gå för den större storleken!
    Själv höll jag på att nojja ihjäl mig dygnet runt i flera veckor över att välja 40g mer eller mindre. Valde den större storleken och efteråt förstod jag att 40g hit eller dit inte gjorde någon större skillnad, men med hänsyn till min egen kropp hade de mindre nog blivit för små. Förvirrat, eller hur? Lycka till!

• Swing

Jennybelle: Jag har 360g implantat. Gick från 75B till 75D (DD i vadderade, lite stelare kupor).

• Swing

Vet inte riktigt vad du menar med större. Implantaten är droppformade fylligare nertill.

• Swing

De flesta jag hört, även jag, känner direkt efter op att "-Oj, jag hade nog kunnat välja en storlek mindre".
    När det sen gått ett antal månader, svullnaden är borta och musklerna inte längre så spända så tänker man i många fall "-Jag hade nog kunnat tänka mig en storlek större..."
    Man har helt enkelt blivit van, det känns inte stort, man kan inte fatta att man haft de där "gamla" brösten (eller inga alls). Har man sen inte tagit FÖR stora implantat och inte berättat så har omgivningen kanske inte ens märkt något.

Svar på tråden Råd behöves till bröstförstoring!