• Anfi

Det som inte fick hända!

Igår hände det som inte fick hända.
    Det gick inte att dra upp dragkedjan i min klänning. Jag kommer inte i min brudklänning! *gråta i floder*
    Jag orkar inte det här och särskilt inte nu. Jag har slutat snusa för 3 veckor sedan och viktuppgången beror på detta. Beroendet var tvunget att ersättas med socker och onyttigheter. Vad ska jag göra. Jag blir illamående av mig själv och det ända jag vill är att börja snusa igen. Hjälp!

• Svar på tråden Det som inte fick hända!
  • Mimsan75

Ingen rolig upptäckt...

Kan du inte använda lite nikotintugg, tabletter eller något så att du slipper sug efter sötsaker och sådant?

Kanske inte är det optimala sättet att sluta snusa på, men kanske just nu i detta läget innan bröllopet så du slipper gå upp i vikt?

Hur långt fram är bröllopet?

• solrosen.1

När ska du gifta dig?

• picachu

Lugn...lugn! Det du gått upp på tre veckor borde väl inte vara mer än att du kan hantera på nån månad med motion och nyttig mat!

• pickolina

Min mor fick medicin för att sluta röka (zyban) och hade inget ökat godissug under den tiden... Det kom dock när hon slutade med medicinen... Så, mitt råd skulle vara att röra på dig, se till att äta MAT regelbundet (minst var 4e timma)...och kan du ändå inte hålla dig ifrån godiset så kanske mdicin kan vara en tillfällig lösning?!

Svar på tråden Det som inte fick hända!