• trish

Den ultimata lokaltråden i Malmö, Skåne nr2

Jag har mer info - om KOCKUM FRITID. Ovan står det bara en tråkig rad. Trist tycker maken och jag för vi var SUPERnöjda med med beslutet att ha vår bröllopsfest där. Detta omdömet kommer från annan tråd i forumet:

"Vi hade vår bröllopsfest där och kan bara ge dom varmaste rekomendationer! Jättegod mat, bra och snabb service och mötte alla frågor/funderingar/förslag med attityden: "Varför göra saker komplicerade när dom inte är det - oroa er inte, vi löser det. Inga problem, det fixar vi" osv. Mats, som driver returangen med sin kollega, är verkligen service minded och tycker inte att något är omöjligt att lösa. Helt underbar inställning när man vill att ens bröllopsfest ska bli så perfekt.... Och det blev den verkligen.
    Lokalen blir jättefin när borden är festdukade (blev den iaf i vårt fall ). Vi var ca 100 gäster och det var helt perfekt storleksmässigt. Fanns gott om plats att sitta och äta utan att knöka in folk och lika gott om utrymme att dansa. Där finns även en scen där bandet höll till. Längst med ena långväggen löper stora fönster där kaffe/gotte bord placerades. Gott om plats för spring (barn tex.). Precis som sagts ovan ligger havet ett stenkast därifrån men någon havsutsikt finns desvärre inte från den största lokalen (hur det är med dom andra vet jag inte). Både maken och jag är havsmänniskor men vi sknade faktiskt inte havsutsikt - var för upptagna av att dansa, äta och dricka gott.
    Som sagt - REKOMENDERAS VARMT!!!"

Jepp, man måste beställa maten från deras kök men OJ SÅ GOOOOTT :D inget att oroa sig för - jag lovar. Egen medtagen dricka serverar personalen gärna och det kostar inte extra... Vad mer - tja fråga istället så svarar jag :) !
    /trish

Svar på tråden Den ultimata lokaltråden i Malmö, Skåne nr2