• Morgans brud!

Den ultimata lokaltråden i Malmö, Skåne nr2

på tisdag skall vi titta på börringe bygdegård för att se hur den ser ut-kan återkomma med info om lokalen efter det finns även info om man söker på börringebygdegård de har en hemsida. Men jag återkommer om det kan vara för intresse

• Morgans brud!

usch för börringe-fick inte ta me ngt ätbart själva-när jag då frågade om hon gjorde bröllopstårta så svarade hon att hon gjorde bara prinsesstårta men att hennes kusin var bagare så hon kunde be honolm göra-så nej detta kan jag känna inte var ngn hit!

• Morgans brud!

det blidde druidorden!

• Morgans brud!

Brud!
    har inga bilder men vi gifter oss den 28/4 -men först kommer man in till ett för rum med lite soffor och sådant-där tänkte vi skåla i champagne osv-man kan stänga för själva matsalen om man vill hålla detta hemligt!
    Sedan är det en lagom stor och mysig fest sal som man kan dekorera huer man vill-samt bekväma stolar-all servis osv ingår i hyran för 4500:- de vill ej att man diskar själva så detta gör dem för 500:- helt ok tycker jag så slipper man det.
    När vi var där höll de på att renovera toaletterna-damernas var färdigt riktigt fräscht och fint.

• Morgans brud!

Brud! Nej jag hittade heller inga men man kan få lov att komma det och titta man kan boka tid med den måndag onsdag och fredag! Gör det så vet man hur det ser ut i i detalj

Svar på tråden Den ultimata lokaltråden i Malmö, Skåne nr2