Inlägg från: kackelmaja |Visa alla inlägg
  • kackelmaja

    I valet och kvalet

    Ska fatta mig jattekort, sa fraga garna om det ar nat ni undrar over.

    Jag har varit tillsammans med min pojkvan i 1,5 ar, bor ihop. Han ar valdigt sjalvstandig och ger axa mig mkt utrymme vilket jag uppskattar. Trygg och vi ar basta vanner o kan prata om allt, men har sallan tid att prata pga han ar extremt upptagen m jobb o har sallan sex pga jag "har ingen lust". Vi hade forhallande pa distans i ett halvar da jag traffade en annan kille som verkligen fick mig att vilja ...! Den har killen kom att bli en valdigt nara van, och lover kan man saga. Sa ja, jag berattade for pojkvannen och vi lag i fasen att gora slut. Da traffar "alskaren" en annan tjej o gor diverse saker m henne (far tillagga att hon var var gemensamma bekant). Jag blir saklart arg som ett bi, halla, jag trodde VI hade ngt pa G.. Han "inser sitt misstag" och vill komma tillbaka och satsa pa oss. Samtidigt har min pojkvan anstrangt sig for att mota mitt verbala behov bla. Sa.. nu star jag har.. Vad hade ni gjort i den har situationen? Gatt med tryggheten som bevisat att han kan jobba pa ett forhallande? Gatt med den ni har passion men aven vanskap med som har gjort bort sig men som ar villig att visa att han menar allvar? Eller skippa bada och hoppas pa att det finns nat battre i framtiden?

  • Svar på tråden I valet och kvalet
  • kackelmaja

    Jag ar foralskad i den ene och alskar den andre. Eller, jag trodde jag alskade den andre, men hur kan man da bli foralskad i en annan? Jag trodde jag var vuxen nog att ha battre koll pa kanslor.
    Jag maste inte valja, men pa nat satt kanns det just som jag star i ett vagskal. I princip kan man val saga att jag valjer mellan min pojkvan och att bli singel igen. Jag ar bara radd att detta kanske ar en svacka, det kanske ar sahar det kanns nar passionen tar slut och att det stabiliseras snart och overgar i ngt djupare. Eller ar det har ett tecken pa att hjartat sager att det inte ar ratt aven om killen i princip ar "allt man kan onska"?
    Hoppas att ni kanske kan dela med er av liknande erfarenheter, och beratta hur ni kande och vad som hande.

Svar på tråden I valet och kvalet