Göteborgsbrudar!
Jag har precis skrivit ett inlägg på tråden om pyssel-träff. Hur är det med Göteborgs-brudarna? Jag är ny på sidan och vet inte riktigt hur det här fungerar. Vore väldigt trevligt att träffa några blivande brudar IRL.
Jag har precis skrivit ett inlägg på tråden om pyssel-träff. Hur är det med Göteborgs-brudarna? Jag är ny på sidan och vet inte riktigt hur det här fungerar. Vore väldigt trevligt att träffa några blivande brudar IRL.
Jag gifter mig i mars och hade därför gärna träffats före januari/februari, men inget hindrar ju att vi träffas även i början på nästa år. Jag föreslår att vi börjar med att ses redan nu i december. Mitt förslag är onsdagen den 11/12 på Avenue 10 klockan 17.30. Någon som kan? Hur känner vi igen varandra i så fall?
Jag kommer också jättegärna. Gifter mig inte förrän i juli men behöver få lite pysseltips och inspiration.
Hallå hallå,
träffar gärna andra blivande men avskyr pyssel...
/Aggy
Tyvärr, kan inte komma då eftersom jag jobbar. Hoppas ni andra får kul!
Jenny
Aggy, det är inte meningen att vi ska pyssla på Avenue 10 så du kan lugnt komma.
JennyToo, vad synd att du inte kan komma. Hoppas vi ses i början på nästa år istället då.
Cleo och Aggy...vi genomför det här även om det bara blir vi tre, eller vad säger ni?
Myrantennen,
såklart att vi genomför det ändå.Tar ev med ytterligare en blivande brud.
Frågan är bara hur vi känner igen varandra.
Min mailadress är cleo@tjohoo.se om du hellre vill maila.
Åh vad mysigt ni ska få! Jag är allt lite avis på er som fortfarande planerar :D
Cleo. Skoj! Det är bara kul om så många som möjligt kommer. Jag mejlar dig, men övriga som kommer måste ju också veta...
Halloj Cleo och myrantennen!
Det låter ju som kalas (det låter ju helt logiskt, myrantennen, på Aveny 10 gör man annat att pyssla... ;) )! Jag jobbar till kl 21 ungefär, är ni kvar då? I så fall kommer jag som ett skott!
/Aggy
Svårt att veta om vi är kvar,men vi får lösa kontakten på något sätt. Min mejladress består av både för-och efternamn så jag vill inte skriva ut det här på nätet.
Jag vill inte heller lägga ut min adress här, så jag mejlar Cleo. Vi hörs!
/Aggy
Hej!
Jag kommer gärna också...om jag törs :)
Mailar Cleo jag med :)
Ewa
14 juni
Klart att du törs (fast jag känner ju likadant). Cleo kommer inte eftersom hon fick förhinder som hon inte kunde göra något åt. Vi behöver en kontaktperson eftersom det bara är cleos adress som är ute och hon ska ju inte med. Har kanske du en adress som du kan gå ut med? Mon mejladress består av både för-och efternamn så jag vill inte lägga ut den på nätet. I och för sig kan man ju snabbt skapa sig en ny...
Blir det något i övermorgon egentligen?? Om det är någon som har för avsikt att komma så mejla mig på min nyskapade adress:
myrantennen@hotmail.com
(På så sätt kan man byta telefonnummer utan att hela världen får det också).