• shamrock

Elegant bil

Mycket har trillat på plats men något som jag inte vet mycket om är var man kan få tag på en trevlig och elegant bil att åka i. Någon här som har tips hur man kan gå tillväga?

• Svar på tråden Elegant bil
  • fröken Inga

Kolla företagsannonser på bröllopssajter. Sök på eniro. Hör efter bland bekanta...

Det handlar ju endel om vart man bor. Bor man i sthlm är det ju bara att kolla i telefonkatalogen. Bor man ute på landet brukar det ofta finnas något biltokig person som gärna visar upp sina vrålåk mot en slant.

• Tess_

hejsan. har en vän som har en jaguar. om detta skulle vara intressant så skriv din mailadress så ger jag den till honom.. Lycka till..

• shamrock

Tack Tess
    Innan vi fortsätter så undrar ag om han finns inom rimligt räckhåll, nämligen i nv Skåne?

• Tess_

nä tyvärr så bor han i stockholm. men känner lite vänner i malmö. vad skulle du vilja ha för typ av bil då?

• WomanOnTop

Jag skulle så gärna vilja ha en Hummer, men jag har bara hittat i Sthlm och det skulle bli för dyrt att köra ner den till oss som bor i Småland. Vet nån om det finns en Hummer lite närmare? Uppskattar alla svar!

• jag ska bli en fru...läängtar-nu gift

Tess_:Jaguarkillen får gärna höra av sig alt vi till honom,gifter oss 070707,i MariaMagdalena K:a.
    jagskablienfru@hotmail.com

• Skånebrud 070707

shamrock, Vi har varit i kontakt med en kille som hyr ut sin Porsche Boxster Cabriolet i hela Skåne, man får själv köra den då den är en två-sitsig sportbil och det var det som lockade oss.
    Kanske kan vara något för er?

• Lilla Li

WomanOnTop: Min sambos pappa är bilmekaniker och har således en massa kontakter. Han kommer fixa ett åk billigt åt oss. När är ert bröllop? Kanske kan jag tipsa dig om några alternativ när jag väl börjat fråga honom?

• dreaming_princess

hejsan...
    jag har bokat en jätteläcker vit limousine till vårat bröllop. (26/5-07)
    de finns i linköping, inte så långt från de mörka skogarna.
    www.limolux.homestead.com
    hoppas det kan vara nåt?
    mvh dreaming_princess

• Skånebrud 070707

Fru Villa Solglimt,

Stämmer bra, killen med porschen sa att han hade lagt ut en annons på www.bfm.nu

Känns ju lite lyxigt att få köra en cabbe själv från kyrkan...

• Meddelande borttaget
Svar på tråden Elegant bil