• mullig

South Beach Diet

Nu när jag har hamnat i en rejäl sockersug svacka kände jag att det var dax för drastiska tag för att snabbt komma ur detta innan ALLT är förstört (känner redan hur jag snabbt gått upp hälften av vad jag gått ner..förjävligt). ja ja. finns det någon som känner för att hänga med? startafde fas 1 i morse , ska snart iväg och handla, 2 ägg och gurka blev det.

• Svar på tråden South Beach Diet
  • mullig

jo, hag är på min 6e dag och, visst jag kan känna mig lite trött men samtidigt fastare i huden för varje dag. ska börja med kellogs all bran nästa vecka, när mamma har importerat dem (finns ite att köpa i tyskland - välldigt irriterande). vet inte hur mycket jag har gått ner för jag väger mig inte, men kläderna sitter lösare för varje dag...

• mullig

tack så jätte mycket och grattis själv!!

Den liknar atkins, att man inte äter så mycket kohlhydrater i börjar för att sedan trappa upp till en nivå som passar dig. googla lite på internet så får du en bättre förklaring... det är inte så svårt faktiskt. man blir bara lite trött, men det är bara nu i början.

för mig går det frtfarande bra, dag 7 idag så halva tiden har gått i fas 1, men ska gå över till fas 2 redan på måndag igen för då får jag mina allbran som jag inte kan motstå!! och så vill jag bli lite piggare, då ja börjar skolan igen.
    ha det bäst sålänge!!

Svar på tråden South Beach Diet