Oktober 2007
Jag ska gifta mig i oktober 2001, den 20 för att vara mer precis :)
Jag ska gifta mig i oktober 2001, den 20 för att vara mer precis :)
2007 inte 2001
Vi har bokat kyrka, men det är inte säkert att vi får gifta oss där då den kanske är stängd under vintern. Beslut tas på nästa kyrkoråd om 2 veckor så jag väntar lite med att boka lokal. Vi har köpt min vigselring och min systers tärnkläning.
Har satt upp en stor anslagstavla här hemma där jag nålar fast ideer som passar ihop för att se helheten. Alla tankar gör mig sömlös redan nu, men det ska bli jätte roligt.
Vi har inga förlovningsringar. Jag ville inte ha någon eftersom jag har lite svårt att använda just rungar. Känner mig innestängd :). Var jätte orolig för att jag inte skulle hitta en ring som jag skulle vilja ha föralltid men så plötsligt en dag såg jag den. Vitt guld med pärla. Mamma sa direkt att den var så jag, vacker, opretantiös och stilren (mammor vad gör man;) )
Jag har faktiskt planerat in all musik i kyrkan också, är lite osäker på utgångsmusiken dock. Anledningen till att jag planerar så mycket är att vi ska ha föräldrarna på "budgetmöte" alla har antytt att de ska bidra med någit men inte med hur mycket (jobbigt, vet ej vad jag har att planera med) Mamma har dock sen länge sakt att hon betalar brudkläningen.
Vill kanske inte gå ner i vikt men bli lite fastare inför bröllopet. Läste någon stans att det tar ca 3-4 mån att få hem en kläning som måste beställas så det är nog dags att börja se ut en modell.
Någon mer som ska gifta sig i oktober 2007?