• Lemice

Bilder.. Bröllop 22 Juli 2006

Här kommer en länk där ni kan få se lite av våra bröllopsbilder!!!

www.familjeliv.se/krypin/lemice/galleri.php&cur_album=Standard

Det var den underbaraste dagen i mitt liv...!!

Ta vara på er dag när den kommer!!

• Svar på tråden Bilder.. Bröllop 22 Juli 2006
  • Lemice

Nides...

Vi hade 321 gäster för att va exakt.. hehe stort men ändå mysigt och massa kul!!

• Nides

Saken är den att Jag har bara min bror o min mamma här i Sverige. Några få av mina släktingar kommer att komma. Och så min kusin. Men hans mamma är en riktigt, jag låter det vara osagt. Och eftersom min blivande inte umgås med sina släktingar så himla mycket så blir det väldigt mycket vänner. Och då endast de närmaste.

Men du, vilket ställe ni gifte er på?!?! Helt fantastiskt! Vår festlokal lite mindre kan man väl kalla det. hahaha

• HanOchJag

Lemice ni var jätte vackra. Kul att se en till med samma traditioner som man själv had epå bröllopet. Min Man är från iran och jag svenska. Är inte sååå många som kör dubbelt(känns det som iallefall) väldigt vacker ring du har.. Den innersta speciellt JAG har LIKADAN

Din oxå från Guldfynd

Åhh nästan så man längtar tillbaka till dagen D

• Meddelande borttaget
  • Lemice

Nides

Ahaa jag förstår...
    Vi hade supermånga släktingar på bröllopet då både jag och min man har stora familjer...

www.luftkastellet.se underbart ställe att gifta sig på... Helt underbart!!

• Lemice

HanOchJag

Jo minns dig från den orientaliska tråden!! =)
    Har du inga bilder från ert bröllop??
    Grattis förresten.....!

Jag längtar tillbaka såååå himla mycket...!!

• Lemice

Tackar=)

Det var helt underbara fester!

• HanOchJag

Lemice Ja just ja.. våran tråd som jag inte tyckte höll sig så länge eller kanske var det bara jag som velade bort den *S*

Helt underbart är det ju att vara gift. Längtar stundtals tillbaka till allt planerande och det stora att längta till.

Bilder har vi men inte lagt på hemsidan ännu. Lovar att hojta till när det är klart om det är av intresse

• Lemice

HanOchJag

Det får du verkligen ta o göra!

• Rockbröllop

Blev bara tvungen o skriva här när jag såg att hanochjag skrivit här.... vi gifte ju oss samma dag!!!

Förresten, vad vacker du va på ditt bröllop!!! :D

• HanOchJag

Rockbröllop haha hej hej . ja vi gfte ju oss samma dag

Men du.. nu blev jag fundersam...Sista meningen var till Lemice va???

• Rockbröllop

Hahaha...ja, det var menat till Lemice...men du var säkert jättefin oxå! Har för mig att jag fick se nån sida med bilder på?! Har jag fel kanske?

Hur går det nu? O va gift o allt?? Här går det bra... blir med verkligt för varje dag som går... hihi!

Saknar er tjejer! :)

Svar på tråden Bilder.. Bröllop 22 Juli 2006