Inlägg från: Jessica 28/6 -03 |Visa alla inlägg
  • Jessica 28/6 -03

    Sörmlandsbrudar

    Halloj!

    Jag bor i Trosa, ca 20 minuters bilfärd från S-tälje! Vore kul med utbyte tycker jag också, vad för klänningar, inköpsställen etc.
    Är 26 är gammal, vi har varit tillsammans i 6 och ett halvt år, och har en son på snart 11 månader.

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Ella!!

    Vi ska också ha festen på Trostorp!!! :) Vilket sammanträffande! Men vi ska gifta oss i Trosalands kyrka, den ligger nästan intill kyrkan, man se den från vägen.
    Var kommer du ifrån?

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Glömde ju... Jag tycker också att en träff i januari vore kul!

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Hur många kommer ni alla att vara på era bröllop?
    Vi verkar landa på ca 70 personer, känns lite mycket, men jag har så mycket släkt häromkring, så det går liksom inte att utesluta nån direkt... Men man vet ju inte hur många som tackar jag iofs... Ändå har vi uteslutit nästan alla barn/ungdomar, utom de som är så små att de inte kan vara hemma förståss. Det är bara syster ysters barn som ska vara med, eftersom de kanske ska vara näbbar.

    Lite pladder från mej... *skrattar*

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Jo, vi kan väl prel. boka 11/1. Min son fyller iofs 1 år dagen efter, så jag vet inte hur mycket jag har att göra den dagen, men det får väl blivande mannen ta hand om då. Och så kan jag ju slå två flugor och handla i S-tälje efteråt.
    Var ska vi ses nånstans då?

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Ella, vet ej om Trostorp har diskmaskin, men det måste jag kolla upp. Bra att du frågade om det. Nu ska vi antagligen ha catering med diskning som ingår, men det blir ju alltid lite grejjer man vill diska av när det är fest.

    Apropå träffen, så tycker jag att en frukost vore jättebra! (Theo vaknar oftast vid femtiden på morgonen, så jag är "vaken"... *skratt*)
    Tratten, är det det som ligger mittemot kyrkan?

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Har inte riktigt siffrorna i huvudet, emn jag TROR att det kostar ca 1700 att hyra ett dygn, från 10 till 10, sen kan man betala per timme om man känner att iden inte räcker till.
    Det rymmer 80 personer.
    Nu måste jag rusa, sonen känner sig lite negligerad...

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Hur går det för er Sörmlandsbrudar??? :)
    Här går det prima bra! Har köpt min brudklänning nu! Finns i senaste "Allt om bröllop" på sid. 41... Sen har jag bokat frisör, sminkös, nagelförlängning och ansiktsbehandling. Så nu känns det som om vi är en bit på väg. :) Nu har vi också skickat en förfrågan till en "gammal" granne till oss som är singer-song writer om hon skulle kunna tänka sig att sjunga i kyrkan och litegranna efteråt innan middagen. *håller tummen*
    Vet ni att Princessa i S-tälje har lite rea just nu?! Vecka 52 tror jag att de hade 20 % på ALLT! Nu missade jag såklart skorean, det var 50 %... Men men, sånt är livet! Men jag ska iaf upp och kolla skor, tiara och smycken där tror jag, kostar ju inget all kika lite iaf! :)

    Nä, nu ska jag försöka sova lite, inte så lätt när det känns som att 1000 saker snurrar i huvudet... *skrattar*
    Skriv och berätta hur det går för er!

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Vad kul att vi ska gifta oss samma datum! :) Kanske vill du hänga med på träffen den 11:e januari på Tratten?? Vore kul! Klockan 9, det står lite mer om det längre upp i tråden.

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Vad tråkigt! Inte att ni ska till Kanarieöarna ;), men att du då inte kan komma till Tratten. Men vi får helt enkelt ta och ha några fler träffar, så att du kan vara med också! :)
    När åker ni till K-öarna?

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Hohooo! :)

    Kanske vet man vem du är då? När man bor i Trosa/Vhd brukar man ju nästan alltid ha ett hum om vilka de flesta är.. Det är ju liksom inte såååå stort... :)
    Det låter bra det där med att tipsa varann om ex möblering! Har funderat på bästa placeringen av alla, vi blir ca 70 pers. Hur många blir ni?

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Vackra Maj!

    Jo vi har prel. bokat 11 januari på Tratten, klockn 9, så äter vi lite frulle och myser. :)

    Blivande brud 2003!

    Jo, Midsommarvägen vet jag var det ligger, har bott på Albanoplan tidigare, och det är ju väldigt nära! :) Nu är jag jättenyfiken på vem du är!! *skrattar*

    Min mail är: jessica.bark@telia.com

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Hej hopp alla Sörmlandsbrudar!

    God fortsättning på er alla, hoppas att ni har haft en underbar jul och nyår. :)

    Tänkte bara kolla detta med Tratten på lördag, om vi kan spika det?! Jag kan iaf, inga problem, har förvarnat blivande mannen om att jag lämnar honom och lilla Råttmysen (sonen alltså) ensamma den dagen.

    Ha det gott!

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    KUL!! Ser verkligen fram emot träffen! Bara det att jag har en tendens att bli lite "blyg/tyst" till en början... Det är alltid lättare att "knappla loss" på nätet, men det är värre IRL. Men det ska nog gå bra! :)

    Kram!

  • Jessica 28/6 -03

    Ja, det var verkligen jättetrevligt! Och vi måste definitivt göra om det! Och hoppas att det kan komma några stycken till då. :)
    Förlåt Ella om jag babblade som en besatt... *skrattar* men det kändes väldigt lätt och avslappnat att prata med dig. KUL! :)Tack för alla goda råd!

    Kram!

Svar på tråden Sörmlandsbrudar