• Thindris

Vår bröllopssaga! OBS Massor av bilder och berättelser!

Hej alla fruar och blivande fruar!

Nu är vår hemsida färdig. Vi gifte oss den 26/8 2006...

Vill ni veta mer får ni kika in på vår hemsida, där finnas massor av bilder och berättelser om vårt sagobröllop, den mest fantastiska dagen i mitt liv

www.forsner.se/brollopssite/

Välkommen

• Svar på tråden Vår bröllopssaga! OBS Massor av bilder och berättelser!
  • sandybrud

Jättefint, så duktiga ni har varit och gjort allt pyssel själva...Det blev verkligen jättebra, alltihop!!

• A n n i s e n   25/8 - 2007

Grattis, så fina ni är!

• Jenca

Vad fina ni var - grattis! :)

• bröllopstjejen

Ohhh va fina ni var!!!
    Mkt fin bukett.
    Gillade er bröllopstårta starkt!!!!

Grattis!!!

• Thindris

Tack så mycket När vi höll på som mest att planera och pyssla så älskade jag att titta runt här på bt, speciellt när man kunde hitta en hemsida... Så nu hoppas jag att andra kanske kan finna någon inspiritation från vår sida... Eller bara titta runt för nyfikenhetens skull

• Fru Cinderella

Grattis Thindris..

• mary81

GRATTIS! Helt underbart att läsa om er otroligt härliga bröllopsdag! Nu kan jag knappt bärga mig innan det blir dags för oss...
    Men det måste ha kostat ganska mycket ert bröllop va?
    Återigen GRATTIS och tack att du delar med dig, jag blir superinspirerad nu att fixa och greja.

• Thindris

Tack

Nej, faktum är att vårt bröllop inte blev så dyrt. Vi hade 45 gäster, vilket såklart gjorde att maten inte blev så dyr. Vi har inte räknar ut exakt vad bröllopet gick på, men vi har inte kommit över 70000 kr. Snarare en bit under det! Fast det är klart, det är mycket pengar det också. Men inte i närheten av de"100 000 Kr" bröllop som finns. Vi köpte det vi kunde begagnat, vi har gjort allt pyssel själva osv... Och så hyrde vi min mans frockcoat. Min klänning tillsammans med slöja och underkjol kostade 4000 kr, det är en St Patrick... Min mans väst köpte vi också begagnat... Hmmm, vi får nog allt ta och räkna ut vad allt gick på tror jag

• Cicki82

Hej! Jag måste bara fråga dig, var har du köpt din vigselring ifrån? Den är så lik en ring jag har kollat efter! :)
    Grattis till bröllopet oxå! :)

• **honey**

Hej o stort grattis!!! Ni var jättefina! Otroligt fin hemsida ni har gjort, har ni gjort den själva?

Svar på tråden Vår bröllopssaga! OBS Massor av bilder och berättelser!