vintern07
Rött passar både sommar och vinter och för oss var det aldrig tal om någon annan färg... Det var nog det första vi bestämde Jag ääälskaar röda rosor Rött, creme och guld... Jättevackert ihop! Bäst var att min klänning, som är champagnefärgad, skiftar, När det är ljust, som utomhus tex, då är klänningen nästan ivory. Men när det mörknar lite så fick den en jättevacker skimrande champagnefärg, som ljust guld ungefär. En del champagnefärgade klänningar är så beiga i färgen, men denna var verkligen inte det... vi tycker själva det blev jättevackert ihop, våra färger
Jag ska leta i "bröllopskartongen" där vi förvarar allt, jag vet att vi någonstans ska ha en lapp med vad butiken heter... Kanske också vad pappret heter.
Det röda pappret är ju inte passionsrött, utan ett ljusare vinrött papper skulle jag nog säga... Men allt passade så otroligt bra ihop och tärnans klarröda klänning gjorde sig väldigt bra till rosorna!
De röda papprena köpte jag från en tjej här på bt som hade ångrat sitt köp. Kan ta reda på vad de papprena hetter också om du vill?
Du får gärna ställa frågor eller så, tycker det är jättekul att få hjälpa till