25 augusti 2007
Hej här är jag.... 25 aug kl 14:00 i Halmstad......
Hej här är jag.... 25 aug kl 14:00 i Halmstad......
det blir st Olofs Kapell i Tylösand..
Var bor du ngntns?
Noomi: Vart skall ni gifta er? Var skall ni ha er fest... *nyfiken i en strut*...
Noomi: tihi då kanske vi springer på varandra som sagt. Grötvik är ju inte så långt ifrån St Olofs.... Jag kommer nog att spendera morgonen i Laholm.... Vilken tid skall ni vigas? Vi fick 14:00, för de var den enda lediga tiden.. Jag hade helst velat haft typ 15 el 16.
Noomi: Vi skall ha festen på Wapnö slott. Vart skall ni vara? Jag är rädd att kl 14 blir stressigt. Men vi får ta korten efter vigseln. Och så får vi hitta på aktiviteter för gästerna. De skall bo på på Tylöbäck, det ligger liksom på vägen. Vi ordnar minibussar som går emellan Tylöbäck och Wapnö.
Men hallåååå om jag hade läst ditt svar nog Noomu så hade jag ju sett att ni skall vara på Hertz Minne.....
Noomi: Tihi jag skall oxå till London... i februari...
Jag har inte varit å kollat på några klänningar än, men känner att det börjar snart bli dags.
På tal om musik. Lyssar ni oxå extra nog på alla lugnare låtar som spelas på tex radio... Jag har kommit på att jag gör det helt omedvetet. Och jag får ofta rysningar när jag lyssnar, vilket ja inte fick innan....
Noomi:Näe, nu e jag helt tokig... Skulle ju skriva att jag skulle dit i Januari, men tänkte på att du skulle dit i februari. Då blev det bara tok fel i min lilla hjärna.... hm.... Skall dti å hälsa på kompis, och passa på å shoppa lite. ( hoppas jag iaf).
Jaha.. vad har hänt sen sist...
Frisör - Bokad
Make-up - Bokad
..... tror inte det är mer....
Hur går det för er?
puhs kusin...
Varbergs fästning e obokad....
Vi avbokade deni helgen...
Vi har ju bokat Wapnö slott istället...