25 augusti 2007
Ja jag kan ju skriva här också då:) 25/8 Bro kyrka, Köping, västmanlands län. Hur går det för er med planeringen?
Ja jag kan ju skriva här också då:) 25/8 Bro kyrka, Köping, västmanlands län. Hur går det för er med planeringen?
Va skoj att vi är så många:) Några fler i västmanland?? Hur går det för er då? Vår planering står ganska still, jag vet inte riktigt vad vi ska planera härnäst....
Oj oj nu tycker jag att planeringen stått stilla för oss för länge. Vad planerar ni nu?? Trevlig helg o första advent
Hej! Min blivande mn är med och planerar och tycker det mesta är skoj, bordsplaceringen blev dock för mycket för honom;) Så då fick hans syster hjälpa till lite. Men annars är han gärna med o säger sitt om både borsplacering och trycksaker. Är skönt tycker jag o roligt att han vill vara med. Hur långt har ni kommit med all planering. Vi ligger ganska bra till tycker jag. Kyrka o lokal är bokat. Fotograf, sminkös o frisör bokat. Vigselring ska vi beställa förhoppningsvis nästa vecka. Inbj. kort,plac kort o servetter är klara. Bordsplaceringen är klar. Så det känns som vi gjort ganska mycket:) Nästa vecka ska vi ringa cateringfirman o om två veckor ska jag med min syster, mamma o 3 svägerskor o titta på brudklänningar:) Ha det gott!
moimukulatt- ÅÅÅ va härligt med att få resan betald! Vi kommer vänta med resan, så vi kan spara ihop till den också:) Fast då blir det nog en familjeresa, vi har två små barn som vil gärna tar med oss också:)
Våran planering går frammåt tycker jag. på lördag ska jag med syster, mamma o svägerskor o prova brudklänningar:)
Vi har bokat kyrka, lokal, musik, fotograf, catering, serv. personal, Spikat menyn. gästlistan är klar, samt inbj. kort, plac.kort o servetter.
Vi måste försöka hitta någon solist till kyrkan o kläderna måste vi fixa också. Men dte känns bra iaf. Vart bor ni som brukar vara på tråden??
ÅÅÅ idag har jag "bokat tårtan" :) En punkt till att pricka av:)
Heej! En choklad tårta blir det med choklad mousse:) *mumma* har provsmakat:) Det blir en fyrkantig tårta med vit dekor massa. Har inte bestämt någon dekoration än. Kan inte ha marsipan rosor pga allergi. någon som har något förslag??
ÅÅÅ så har jag köpt klänning idag:) Sååå vacker, en aspera klänning! Trevlig helg!
www.asperabride.se/aspera_brud/aspera_bride/4077_brud.htm
Här är länken till klänningen:)
Skor har jag också hittat, ett par Nixa nr 07 på deras hemmsida. *vill ha* De kostade dock 900 kr. känner att det är lite väl mycket att lägga på skor. hur mycket kostar era skor??
Noomi: Nej jag trodde också det skulle bli för mastigt, men choklad botten var jätte luftig o god:) ÅÅÅ det känns så bra nu när man hittat klänning, nu är det ju vigselring som jag måste bestämma mig för..Hur ser era ut??
Annisen- ÅÅÅ villken vacker klänning!! Verkligen jätte fin! Ringen var också fin! Jag har en helt slät förlovningsring med ganska skarpa kanter. Vet inte alls villken vigselring jag vill ha:/
Nu har vi iaf bestämt in o ut march i kyrkan, o solosånger. så nu är det o försöka hitta en solist. Vi har pratat med en tjej men fått rekomendationer på en annan också så jag måste ringa till henne.
Jag har varit 3 gånger o provat lite olika. Var helt inne på en tubtopp, men tydligen så har jag ganska kort överkropp så vissa såg ut som jag hade polo på mig;) Igår provade jag väl 5 stycken tror jag. Solosångerna är Av längtan till dig och ännu doftar kärleken. In o ut marcherna vet jag faktiskt inte vad de heter, har bara lyssnat på en skiva jag fått låna, så nu måste jag kolla upp vad de heter;)