Inlägg från: A n n i s e n 25/8 - 2007 |Visa alla inlägg
  • A n n i s e n   25/8 - 2007

25 augusti 2007

Nu har vi kommit hem från vår weekend i Helsingborg. Var på Hellkes i går och provade ringar, så himla roligt!
    Det har klarnat endel och lutar starkt åt att jag väljer att kombinera rött och vitt guld, så jäkla snyggt helt enkelt
    Med det är ju en smaksak det där..Dessutom velar jag bara mellan två olika vigselringar nu

Tänkte jag skulle få lite fart på denna tråden igen, det är ju jag som har startat den

Känner att det börjar bli hög tid att tänka till om bröllopsresan..Vill ej åka så långt, max vara borta en vecka, funderar på Portugal, Lissabon..

Har ni andra bokat resa?

Deesutom har jag funderingar på att verkligen ta tag i boka en lokal fotograf att ta foton på vigseln.Vi har bokat en jätte duktig fotograf i Växjö att ta kort på oss innan vigseln, vi ska åka till henne. Men hennes resetillägg är saftigtom hon skulle åka hit och fota vigseln och det känns onödigt att spendera pengar på det..Verkar nu ha hittat en duktig fotograf här där vi bor, som verkar kreativ och bra.

Noomi

Ja jädrans vad det kan vara svårt att bestämma sig

Vad är det för företag ni ska ta över? *nyfiken*

Noomi

Oj vilken spännande bransch

Föresten, tack för tipset om Barcelona, var inne på det för ca 2 veckor sedan
    Det är definitivt värt att kolla upp mer.

Noomi

Det kommer säkert gå jätte bra, kul med eget

Hur var det nu? Hade du köpt klänning?
    Bor du utomlands?

Noomi

jodå jag tror jag har bestämt klänning, ska åka ner till Atelje MB i Vinslöv den 9 februari för att prova lite allmänt vad man trivs med och ser bäst ut i Och då hade jag tänkt beställa min klänning också!!

Denna fotografen har vi bokat innan vigseln
    www.mstudio.se

Henriks blivande fru

Välkommen

Ja det känns som att det kommer gå ganska fort till bröllopet nu. Det blir en hel del grejjer som ska fixas nu på planerarlistan

Var gifter du dig någonstans?

moimukulatt
    Roligt att ha provat klänningar!!

Får man vara nyfiken och fråga vilka klänningar som du väljer mellan?

tack, vad roligt att du tycker den är fin!

Jag ska inte ha axelbanden!

Svar på tråden 25 augusti 2007