25 augusti 2007
Ja jag gillar inte alls axelbanden..
Ja jag gillar inte alls axelbanden..
moimukulatt
Nu har jag kollat in Forever Yours klänningen. Den va snygg
Har du ngn direktlänk till klänningen från Bella?
moimukulatt
Nu har jag kollat på Bella klänningen också, den va läcker!
Ja det skiljer säkert en heldel på klänningarna i verkligheten. Jag har beställt tid för att prova klänning den 9 februari och då ska den klänningen från Atelier DiagonaL som jag är sugen på ha kommit in. Hoppas den motsvarar förväntningarna, annars får vi hoppas att jag hittar någon annan drömklänning
God fortsättning på er tjejer
Nu får vi försöka skaka lite liv i tråden igen
Undrar hur många gäster ni räknar med? Vi är uppe i 63st.
Louise77
Tack ska du ha!
Tycker det låter mysigt med 30 gäster, det är inte så bara
Min blivande är med i planeringen, vi går i genom tillsammans och han lämnar synpunkter, men jag har turen i att han tycket att det jag säger är bra :-
Ber jag honom att göra vissa saker så gör han det gärna, men jag kan inte påstå att han är den drivande
Förresten välkommen hit lillnalle!!!
Vad mysigt det låter med en herrgård, har du ngn länk?
Buketten är tänkt att vara vinröd, cerise, rosa, grön och ev. lime.
Det där med klänning är svårt, jag har letat och kollat väldigt länge..har en klänning som jag på bild tycker är jätte vacker och ska titta på den och prova den i verkligheten om en månad. Gillar jag den kommer jag att beställa en sådan!!! Men vem vet kanske fastnar jag för någon annan när jag är på provningen. Har beställt tid då jag tänkte att det kunde vara bra och känna efter lite vad man trivs i
lillnalle
Du har möjligtvis ingen bild på dina inbjudningskort? Hade varit roligt att titta på dem
lillnalle
Tyvärr kan jag inte hjälpa dig med ngn ovanlig ingångsmusik... vi har valt Allegro-J.F Händel
Har kollat på klänningen, den är skitsnygg!! Tycker helt klart den är snyggast av alla Lillyklänningarna i 2007 års kollektion Vad är det för tyg? vad kostade den?