När märker man av att man är...GRAVID???
Grattis Moppy! Hoppas att det ser bra ut nästa gång också, håller tummarna!!! :)
Grattis Moppy! Hoppas att det ser bra ut nästa gång också, håller tummarna!!! :)
Fru Villa Solglimt:
Det är vanligt med blödningsstörningar när man äter cerazette, så det kan vara helt normalt ändå. Jag åt också under 1 år och hade stora problem, fast tvärtom. Jag hade blödningar i 3 veckor för att sedan ha en veckas uppehåll osv... Jag var tvungen att sluta pga det samt en massa andra biverkningar.
Ha ha, om man blödde kontanter md cerazette skulle jag varit rik som ett troll nu! :)
Mindre:
Jag var på massage precis när jag hade gissat att jag var gravid. Massören sa att man avråder från massage när man är gravid, men hon var inte riktigt säker på varför. Hon trodde att det mest var för terapeutens skull, ifall det skulle hända något med barnet. Det skulle kunna vara för att man frigör en massa slaggprodukter från musklerna. Jag tog min massage ändå, och hittills har det gått bra.
Å vad mycker ni skriver! Jag har tyvärr inte möjlighet att sitta vid datorn så ofta, men försöker hänga med då gott det går ändå.
Jag lider med alla som fick tråkiga mensen! :(
Moppy, jag förstår absolut att det är svårt att våga vara glad för plusset. Jag är orolig varje gång jag måste springa på toa, livrädd för att se att jag börjat blöda.
Det konstigaste för mig är att hur mycket jag än längtat och tänkt på hur det kommer att kännas att bli gravid, så var jag inte alls beredd på alla känslor som dök upp när plusset väl kom. Plötsligt så dyker en massa nya tankar och ny oro upp, både positiva och negativa. Just nu är det mer oro för fel än lycka, hoppas att det vänder efter v12.
Grattis FruSofia!!!
Klart att det är ett pluss!
sweetstreet
Inte alla som känner något i början, du kan säkert vara gravid ändå! Flytningar är vanligt om man blir gravid.
Du är säkert gravid sweetstreet!
Grattis CicciL!