• missZapon

När märker man av att man är...GRAVID???

Så nu har jag tjuvläst här inne några dagar och kom på att: man kanske själv ska skriva av sig lite. Blev så glad (men självklart ledsen för er skull) men att det finns fler som håller på som jag. Trodde jag var själv om detta. Göra tester varje månad; hoppas, kanske den här gången men nej, aldrig två streck Igår morse gjorde jag testet, så klart negativt. gången efter jag var på toa var det lite mörkt på pappret, tänket snyggt att slösa ett test om mensen kom samma dag, men nu har det inte varit något mer, har aldrig haft så förut, men det verkar vara fler som har så här, efter var jag läst mig till. Vad tyder sånt på? Kroppen spelar vårt psyke ett spratt kanske? Men mitt stora problem är att jag aldrg haft regelbunden mens, den har alltid kommit som den velat förutom när jag åt piller förstås.

• missZapon

Skärgårdsbruden:

Grattis!!! Vad häftigt är så glad för din skull, har du hunnit berättat för maken?

• missZapon

Intressant det där men plusa på första försöket. vi har inte berättat för så många av våra vänner att vi försöker, (orkar inte med frågan varje gång man träffas, hurg år det? lova att berätta till mig på en gång) men så kom en kompis helt plötsligt att precis en månad efter att hon slutade med pillrena var mensen sen och testet visade ett starkt plus.Och de ville egentligen inte ha än utan slutade tidigt med pillrena för att förbereda kroppen. Man blir lite avundsjuk...

• missZapon

Nepp, nu har mensen kommit på riktigt, men den är fortfarande väldigt "brun". Nån som vet varför? brukar inte ha så.

vill bara tillägga att jag självklart är super glad för all "plusare" även om jag kan erkänna att jag är avundsjuk

• missZapon

HaHa, jag ramlade in här idag, eller nej jag har tjuvläst tråden ett tag men först idag har jag reg. mig så jag oxå kan skriva...

• missZapon

Jaha oj, jag fattade inte att det här var en tråd för stammisar! och här kommer jag o klampar in, hoppas jag är välkommen? Annars kan ni ju bara ignorera mig så tröttnar jag nog snart

Gift - nope not yet. Förlovade oss i våras, för jag ville ha det klart innan vi började försöka skaffa barn. Bröloppet är inplanerat till 2009, låter sjukt långt fram men min sambo vill "spara" lite på det.
    Barn sedan tidigare? nej
    Hur länge har ni försökt? som sagt sen i våras blir nog nio månader nu...

ålder 22 och bor i närke

• missZapon

God Morgon!

Vad är det jag läser:
    "En del kunde till och med bara ha ett par ÄL/år!" Låter ju inet klokt, då gäller det ju verkligen att pricka in rätt då. Hoppas jag inte är en av dom...

• missZapon

Saffranin:

jag håller fullständigt med, lika kul varje morgon att gå in och hoppas på att nån har plusat!

Snart så...
    Jag har samma sak, brunsörja och inget rött, brukar ha det max en dag nu är det hmm få se nu andra dagen eller kanske tredje, kommer inte ihåg tiden går ju så fort...

• missZapon

Moppy - så leden för din skull! Men jag önskar dig verkligen bättre lycka nästa gång.

AM - som ny här, när är du beräknad till att föda? verkar som alla går på spänn om du inte skrivit på ett tag

• missZapon

AM

då hoppas jag att det har hänt nåt efter helgen då, *lycka till* för snart tänker jag gå hem från jobbet och ska förska att hålla mig borta från BT hela helgen

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???