• Saffranin

När märker man av att man är...GRAVID???

Hej tjejer!

Har smygläst er tråd ett tag och idag är jag hemma och är sjuk och har läst ifatt från sida 30... man kan verkligen fastna!

Det låter som många kommer plussa i helgen! Lycka till!!

Jag har oxå ALLA symtom varje månad och det trots att jag fortfarande tar ett litet piller varje morgon... snacka om inbillning och positivt tänkande!
    Vi ska gifta oss okt -07 och jag hoppas att det finns en lika underbar tråd då när det kanske faktiskt kan finnas en chans att jag är gravid.

Kram och lycka till alla!

• Saffranin

Hej!

Ett litet meddelande från en som går in här ibland (oftare än jag borde... missade precis min tvättid för att jag fastnade i era beskrivningar av aladåber mm). Kan inte låta bli att kolla om någon plussat...

Önskar att jag oxå kunde vara med och delta, men jag tar snällt mina p-piller iaf fram till bröllopet i okt... Men sen j-vlar vill jag oxå vara med och ha symtom (men utan er då, som väl antagligen redan har barn eller är runda som ägg. När den förbannade mensen kommer kan ni ju alltid tänka på mig som inte ens får börja försöka förrän om typ ett år. Ni är alla LÅÅNGT före!!)

Helt oväntat kom den oxå, denna enorma längtan efter magar och barn (och inte blir den väl bättre av att hänga här heller, men jag kommer i a f bli expert på symtom)... Har alltid tyckt att alla överdrev detta med barn och så plötsligt bara. SKUMT!

Men men, ska nog försöka slita mig härifrån och istället ägna kraft åt bröllopsplaneringen.
    Lycka till alla!

• Saffranin

Ja, tyvärr är det väl det... Passar inte så bra med vare sig jobb eller bröllopsplanerna just nu. Men träligt känns det!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???