• ljuvlig

När märker man av att man är...GRAVID???

Nämen heeeej igen. Ny tråd, nya tappra försök!!!

Jag måste bara säga att den här tråden är så otroligt varm på alla sätt och vis. Alla här inne är så goa! Delar därför ut ett extra plus till er alla

Moppy; jag väntar med spänning hur det kommer gå för dig! *håller tummarna jättehårt*

Själv är det nog ÄL på G snart men jag är ju så ojämn i min menscykel så det kan också dröja. Det där med ÄL-tester, tror nog att det kan hjälpa många på traven och fungera mer som en bekräftelse på att man överhuvudtaget har ÄL. Fast man ska nog inte förlita sig till det 100%. Själv har jag testat i 2 omgångar och så har vi styrt 5+1 därefter men det har inte tagit sig än. Så nu denna gång har vi tagit det lugnt med stickorna och försöker ha sex så ofta vi kan istället. Och hittills har det funkat bra, fattar inte vad som har hänt. Är på varandra nästan varje dag

• ljuvlig

pirr!;

...det var ingen nidis då?

• ljuvlig

Jag säger också go morron!!

nu är jag fruL: Hoppas, hoppas, hoppas det tagit sig!!! Håller tummarna...

Idag ska jag åka och hälsa på en vän jag inte sett på länge Ska sova över där Så jag och maken har bestämt träff vid lunch för att utbyta diverse kroppsvätskor Hi, hi vad livet är underbart!!!!

*kram*

• ljuvlig

Oj, vad tråden har fått fart! Som vanligt tar det en stund att läsa igenom allt...

nu är jag fruL;
    det är ju attans att det inte ska bli nåt! Förstår att du känner dig ledsen. *kram* till dig och glöm inte att du är ensam! Rider du? Jag älskar hästar och har ridit nästan hela livet, har du egen häst?

Jag tror att jag är på G med ÄL vilken dag som helst och denna gång har vi kört VARJE dag. Hi, hi det har faktiskt varit ganska skoj Får se hur länge vi orkar

Sedan till enkäten
    1. 4:e försöket denna gång
    2. Inga barn
    3. Blev Fru i juli -06

• ljuvlig

FruSofia;
    Oh, ett jättegrattis till dig!!!! Vad roligt med ett plus i tråden.

Lili 2006;
    Sicken bra uträkning . Det får en att lugna sig lite...

nu är jag fruL;
    ledsen att du är så ledsen )-: Jag är också på försök 4 nu och har hittills inte heller lyckats. Så du är inte ensam,,,

• ljuvlig

Hej, god morron allihopa!

Jag är så tramsig. Har nu haft 5+1 i stort sett varje dag efter mens. I går kände jag att ÄL var på G och tror jag har det idag. Men igår blev det inget hoppelihopp, jag var grinig och min make stressad. Så nu dröjer det till sent ikväll vilket betyder att spermisarna inte hälsat på hos mig på 2 dygn. Det känns som en risk man tar nu när ÄL äntligen kommer men jag vet ju innerst inne att varannan dag fungerar bäst ändå. Eller????
    Är ju så rädd att missa det rätta tillfället

• ljuvlig

_koko_
    Aj, aj, aj. Du får gå hem och lufta muffen så blir det säkert bättre! Hi, kom på att vår granne alltid springer med muffen i vädret. Och då snackar vi tät svart muff, syns ända in till oss (bor mittemot). Och så springer hon omkring och dammsuger med bara tröja på...

Läste det där med att fråga om någon är gravid. Det har jag så klart gjort och det gör jag ALDRIG om igen!!!! Det var en kursare till mig och svaret jag fick var NEEEEEJ VERKLIGEN INTE *jätteirriterad*! Jag ville bara sjunka genom jorden, ner till Kina. Fyyy, vad jag skämdes... Sedan satt vi där, jag generat röd i ansiktet och hon ilsket röd! Hon var så arg...

• ljuvlig

Nej, visst inte!!! Usch ja, det sitter kvar fastän det är 3 år sedan...

Annars går jag och väntar på ÄL, nu är det 23 dagar sedan sista mensens första dag. Är jag normal eller?? Tror inte så... Men den som väntar på något gott

• ljuvlig

nu är jag fruL;

Jag håller med att länken gav ångest men efter låååångt läsande blev jag lite full i skratt. Vad säger ni om denna?

"Ha inte sex med någon annan än den du vill ha barn med"....

Oops, bäst att hålla mig till min make bara, eller vaddå???
    Fniss...

• ljuvlig

...eller detta

"En dansk studie har visat att kvinnor som drack mellan en och fem alkoholdrinkar i veckan hade 39 procents lägre chans att bli gravida jämfört med kvinnor som inte drack alkohol.
    De som drack mer än tio drinkar i veckan hade 66 procents mindre chans".

Jaha, det är bara att skippa det goda fredagsvinet då....

Nej, jag viker inte en tum!! Lite vin eller vad f**n som helst skadar väl inte!!!!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???