När märker man av att man är...GRAVID???
Hej hej! Tillbaka efter en veckas semester!
Enkätsvar:
1. 4 gånger
2. Nix
3. Oktober-06
Kul med ny tråd och mycket aktivitet! :)
Hej hej! Tillbaka efter en veckas semester!
Enkätsvar:
1. 4 gånger
2. Nix
3. Oktober-06
Kul med ny tråd och mycket aktivitet! :)
Näe vad mysigt, ska ni på brunch i Stockholm! Jag är förståss inte hemma, utan på andra sidan jorden och jobbar, emn om ni har en träff igen i december (slutet) så vill jag vara med och få lite tips och trix! :)
Glöggkväll låter toppen! :)
Jag sitter här och är hur o-gravid som helst och kan inte göra något åt det eftersom husbandet är hemma i Sverige. SKIT! Och så missar vi nästa chans bara därför...
Nenne, det är färg som gäller alltså? Finns det flerfärgade? Blir kanske extra kul då?! ;)
Skärgårdsbruden, GRATTIS! Hurra vad kul för er! Vad säger maken??
CicciL och Snart så, hur går det?? Jag är jättenyfiken! Har massa tid över när jag sitter långt borta på jobb så nu har jag nästan hunnit läsa hela tråden!!
Moppy, berätta sen hur det gick! Klart att allt är bra med pyret! :)
Skärgårdsbruden, jag hoppas på att få berätta för maken jag med nån gång snart! Han skulle bli så glad, så glad. Men just nu är det stiltje eftersom jag är lååångt hemifrån i jobb i 6 veckor...
Mindre, jo, jag är faktiskt i Asien och jobbar. Så här blir inga barn gjorda... :( Skit tycker jag om det. Hoppas du har bättre lycka!
Nenne, nä inte på dass, i Asien ju! ;)
Nenne, Nä, trist som tusan att vara borta i 7 veckor.... Inget att rekommendera.
Mindre: Nä, hittills har jag klarat mig, de har bra mat här! :)
CicciL, jag är nyfiken i en strut, vad är det egentligen du ska göra i Dubai?