• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

åååh vad många sidor tjejer! Jag orkar inte läsa... BIM på söndag, men jag är så sugen att testa redan nu! jag tror inte att det tagit, men jag ska till sthlm med min mamma och systrar, så man vill ju veta om man törs bälja i sig vin eller inte. Är det föör tidigt att testa imorgon bitti???

• nenne78

näe, här har flåset varit kasst länge.

Blödde lite i tisdags och inget mer (nu kommer ni att gasta NIDIIIIIIS! *skakar på huvudet, håller för öronen och skriker biiiingoooooooooouououououou*)

Inga ömma bröst, som de brukar vara innan mens

*klämma, klämma*

Okej, lite ömma.

Inget yrsel eller illamående.

Så då blir det nog en hel del sangria till all tapas jag ska äta i helgen! Å så slipper jag må dåligt för att jag drack vin i förrgår kväll.

• nenne78

Mindre

aaahaaaaa...... OK *släpper det hårda taget om lökarna*

tack, nu känns det faktiskt mycket bättre.

• nenne78

*biiingooooooiuouououououoioooaooaaaaa*

hmm. det visar sig vad det var, jag brukar inte blöda så där, om jag gör det så brukar det störtblöda dagen efter för då sätter mensen igång.

Men man törs ju inte hoppas och jag försöker inbilla mig att det ska vara fler "tecken" i så fall!

• nenne78

men jag törs inte! Tänk om det ändå är för tidigt så att det inte visar något...

• nenne78

å sen får man mens lika snabbt som ett bre... inlägg i den här tråden

När jag var yngre och precis hade fått mens och så, så var den ju väldigt oregelbunden i början. Och jag fick den ALLTID när jag tänkte: nu har jag inte haft mens på ett tag..." PLOOOOAAFFFF i brallan så var det dags igen. Så därför känns det som att OM jag inte testar mig, så dröjer mensen och vips har jag blivit gravid. Och om jag testar, bluuuaaarrrrkkkkk, är det dags att peta in en tampong istället för att hoppa långkalsong med mannen på badkarskanten......

• nenne78

Snart så....

haha, nä vi är inte så hårdhänta av oss... *funderar så det knakar på förra veckans aktiviteter*

näe. jag tror inte ens vi har juffsat på flera dagar!

• nenne78

ååååuuuaaaaaaaahhhh *skräck*

nu mår jag illa.

• nenne78

Mindre
    ååååh ska du till Dalarna! *suckar av längtan till hembygden*

ha det så kul, men det är ju svårt att misslyckas med det där.

• nenne78

fast nu vet jag inte om jag mår illa för att jag är nervös, skitnödig eller hungrig. *S*

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???