• Nattson

När märker man av att man är...GRAVID???

CissiL, en smygläsare här. Först Stort Grattis!!
    En kompis till mig blev gravid efter att ha försökt i ett år. Hon hade inte heller några sympton förrän kanske i v6. Men då var det bröstvårtorna som kliade som f-n. Hon fick stå och gnugga med en handduk för att inte klia sönder. Hon mådde illa bara ett fåtal ggr. Men i övrigt kände hon ingenting! så alla är olika! Lycka till!

• Nattson

Smygläsaren tittar in igen när det börjar talas sexlekar eller leksaker :)

Till honom: det finns en ring som han kan sätta runt pålen vid roten. Den klämmer åt lite så att den blir riktigt hård och det tar längre tid till utlösningen. Även om den är tillräckligt hård utan så kan de ju vara trevligt med lite längre pleasure time ;)

Det finns en massage olja som hettar lite när man blåser på den efter att ha masserat in. Ganska cool, men kladdar som f-n.
    För egen del så röstar jag nog också på "the rabbit"
    Tur att jag sitter själv på mitt rum för tillfället, är nog lite rosig om kinderna efter detta in inlägg... Have a nice time

• Nattson

FruLlan: www.husmusen.nu/

Var p en möhippa som slutade med ett homeparty då en tjej kom från husmusen och visade olika leksaker. Man fick klämma och känna på sakerna. Det var någon som nämde chocklad... Hon hade en pensel och som man kunde pensla på sambon/maken tex chocklad. Men det funkar säkert med en vanlig pensel. Se till bara att inga strån lossnar kanske inte så trevligt med penselstrån på diverse ställen he he he

• Nattson

glömde ju... De ska ha en kräm som förhöjer och underlättar orgasm för oss tjejer. Jag har inte testat, men har hört från säkra källor att den är bra! ;)

• Nattson

Smyger in här igen. CicciL, som jag skrivit tidigare min kompis mådde inte illa alls. Men hon var lite törstigare och så i v7 el 8 så började boobsen klia. Men innan dess så kände hon inget alls. Inte ett dugg! NADA. Hennes syster hade samma sak dvs kände inget alls i början. Du är inte ensam, men ring till BM om du är orolig. Bättre det än att gå och oroa sig! Kram

• Nattson

He he en annan smygläsare som ger sig till känna igen: Bra att du åker hem Frullan!! På han ikväll!!! :)

• Nattson

_koko_ Känner ett par som har två barn nu. Hon har endo och får ingen mens alls, sådet finns hopp! // En smygläsare som ville hoppa in lite..

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???