• Moppy

När märker man av att man är...GRAVID???

FruL: När är det ni åker igen? Om du verkligen vill åka (vilket jag antar att du vill), så ska du kanske vänta med bebisverkstaden tills efteråt? Ta en liten paus liksom. Känns ju snopet att ställa in resan om det nu är så att du inte blir gravid tills dess...Så hade jag nog tänkt ialla fall.

• Moppy

Om det nu inte är så att du ÄR gravid redan. Då tycker jag att ni ska skjuta på resan. Man vill ju inte gå omkring och vara rädd när man är där och tänka: tänk OM ngt händer...

• Moppy

viktualia: jag älskar dina artikelinlägg! de ger lite mer vetenskap till denna flamsiga, helt ovetenskapliga men helt underbara tråd ;)

go go!!

• Moppy

Ja viktualia, keep them coming!! :)

• Moppy

FruL: jag förstår ditt dilemma... usch jag känner att vi oerfarna härinne nog inte kan hjälpa dig, tror att den som föreslog en infektionsläkare hade helt rätt. Jaga sjukvården tills de ger dig ett bra svar!!

• Moppy

vad lugnt det är i tråden idag, nu när jag äntligen är på G igen...

• Moppy

Skönt att vi är två ialla fall. Jag är också lite låg fortfarande men är glad att allt jobbigt är över för min del. tycker nästan det ska bli kul att ge sig ut i cyklandet igen. Hur sjukt är det?

Hoppas verkligen det löser sig med resan!

• Moppy

Ho ho anyone out there??? Jag är uttråkad....

• Moppy

Jessie76: Vi har inga barn.
    Ja någonstans känns det skönt att vi har kunnat bli med barn (på första försöket), men det är klart att man undrar vad som hände. Men det kommer vi ju aldrig få reda på, utan kan bara prova igen och se... Hoppas att vi bara hade otur denna gången att det går vägen nästa gång!!

• Moppy

Hur länge har AM varit borta från tråden? Hon borde ju komma tillbaka snart och ge oss en update...Om hon inte har fullt upp med den lilla/lille! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???