När märker man av att man är...GRAVID???
Koko måste läsa ikapp. Har inte sett dina namnförslag. Förlåt, missat detta.
Koko måste läsa ikapp. Har inte sett dina namnförslag. Förlåt, missat detta.
Hmmmm, lite osäker på dina namnförslag koko men de funkar säkert till rätt barn
Jessie: Jag är med på alla försök. Försökte kniiiiipa denna måndaden men det gick inte. Stoppa upp papper, inte gå på toa, stå på huvudet - jag hänger på
Jag kan inte iheller.... solly...
Tjohooo nu har jag också vaknat. Är lite sen av mig
Apropå Bisolvon. När under cykeln har ni börjat äta det? Var ju på Apoteket och inhandlade diverse piller igår. Maken tror att jag har fått spel
Tack tjejer. Er kan man lita på
Ska genast öppna alla burkar jag köpte igår.
Springer ut i köket, sliter upp burkarna, hosthost F-N satte i halsen, host host, svälj. FÄRDIG!!!!!
Lapinette: Kul, då cyklar vi tillsammans och knapprar piller. Håller tummarna för oss båda.
Lili 2006. Hänger då på oss pillertrillare?
Det är vanligt att man inte känner något så här tidigt CicciL. Oroa dig inte. Min kompis som nyligen fck barn hade som enda graviditetssymtom (förutom bulan på magen då )värmeslag. Hon kände sig varm hela tiden.
För att slippa oroa dig så ring till BM. Kan alltid göra ett vaginalt ultraljud för att kolla.
Passar också på att önska en trevligt kväll och helg
Jag är också här
Härligt CicciL med lite symtom
Själv väntar jag bara in ÄL som ska komma om sådär 10 dar. Är otålig. Denna delen av cykelturen är verkligen den tråkigaste.
Mitt samvete glömde jag någonstans i förra veckan. Sov till 13.00 idag och sitter och äter frukost nu. Borde hitta på något nyttigt idag.