När märker man av att man är...GRAVID???
Med Tanke På
Med Tanke På
snartis... jag roade mig just med att skicka sms till dig... kom in på mailen nämligen... segspray släppte in mig till slut!
hm... jag har just deklararat i den andra tråden att jag är smygläsare här.. ha ha ha...
det var det här med rapar i alla fall, snartis!
jag lider av rap och pruttsjukan. Hemskt störande att rapa och prutta i alla och inget läge. Men raparna kan åtminstone jag komma tillrätta med genom kontrollerad andning. Träna lite profylaxandning så slutar du snart rapa!
Omsan.. inte vet jag men det funkar på mig... Om jag styr min in- och utandning i lagom långa pustar ett tag så brukar mitt rapande gå över.
Min teori är att MIN variant av rapsjuka beror på något annat än att jag "svalt luft". Men det är ju min helt hemsnickrade teori! Och min rap- och pruttsjuka har ju inget med gravidititet att göra!
FruLlan - råkade backa lite i tråden och läste om din vita lögn hos gyn. Jag säger bara HEJA! Mina skattepengar får gärna gå till att vettiga människor får undersöka förutsättningarna för graviditet!
Bravo FruLlis - och förresten - glögg är den enda spritsort som det råder brist på hemma hos mig.. men välkommen är du ändå!
lagom OT - FruLlan: jag kan onsdag kväll men torsdag kommer mina päron hit för vi ska på begravning på fredag inom hyfsat avstånd från hålan.
OT igen - japp jag menar den här veckan!
nästa vecka har vi after work på onsdagen och sen kommer maken och jag troligen fira lilljul på torsdagen....
så jag kan nog bara imorgon den 13:e före jul.
snartis... smygläsaren kliver in igen...
Jag som drar stl 46 utan tillstymmelse till graviditet har lånat ut div kläder till gravida kompisar som kanske vanligen drar 40 eller så. Du kanske har nån i bekantskapskretsen som kan låna ut lite?!?
Kompisarna som lånat kläder av mig har använt dem hemma och köpt några färre nya kläder att ha på jobbet och så.
tips: www.spraydio.com/jul/
Bravo FruLlan!!! Man ska göra sånt man mår bra av!!!
*jättekramar*