Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Som ni märker har mina akuta "tänk-om-tankar" nu lugnat ner sig under min väg till jobbet. Nu är jag återigen inne på att jag faktiskt inte tror att det är något.

Men håller verkligen tummarna för dig Jessie!!
    Och FruSofia är jag ju mer eller mindre säker på redan är gravid eftersom det var ett plus, om än svagt, så var det ju faktiskt ett pluss, så där behövs kanske knappt några tummar längre eller?

• sweetstreet

Självklart kommer du upp ur deppträsket FruL!
    Det är bara det att det är så jobbigt varje gång man hamnar i den där jädrasn återvändsgränden! Jag vet och jag känner med dig!

Men hittills har det ju gått bra att "komma igen" och föröka fokuser in sig på nästa ÄL. Och nästa och nästa och nästa...

Och vem vet, vips en dag kommer kanske plusset ändå! När du minst anar det!!!

• sweetstreet

Nja Fru L!
    Tack för att du fortfarande tror det, men jag har verkligen sansat mig nu och börjat tänka på alla tidigare menser och pms:er etc och kommit fram till att jag nog kanske ändå brukar ha lite mer flytningar annars också inann mens.

Men som vi ju alla vet här på tråden så är det så himla lätt att förstora saker och ting. Nu snackar jag inte om att göra en höna av en fjäder utan snarare att göra hela jädrans f-ing Kronfågel industrin av ett "fiskmjölskorn"!!!!! Ja ni vet ju hur det är. ;)

• sweetstreet

Ja koko, det undrar jag också

• sweetstreet

FruL hur länge har ni försökt nu då?
    4? 5? 6?

• sweetstreet

Jag tänker som så att om det inte tagit efter ca 7 gånger (=månader) vilket ju tydligen är medeltalet för hur länge det tar innan man blir gravid, så kasnke man skulle kolla upp sig?
    Visst det är inte ett år, men å andra sidan har man väl ändå gtt det en ärlig chans om man verkigen aktivt hållit på och försökt i åtminstone så lång tid som medelet är???

• sweetstreet

Hahahaha!! Jessie! Tror vi sitter i samma båt och gungar du och jag!!! :D

• sweetstreet

Ja FruLLan!
    Tycker du borde kolla med annan gyn också! Kanske kan du få beskd snabbare då
    Det är iallafall bättre att veta än att sväva i ovisshet.

• sweetstreet

Hahaha!
    GT!
    Ja vem vet. Så länge ni inte kissar i drinkarna så! ;)

• sweetstreet

Håller med Lili!!!

Kolla med någon annan också FruL!

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???