Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

God fortsättning tjejer!!!

Här har det varit en väldigt glad men otroligt nervös jul.
    Alla blev jätteglada över beskedet och rimmen funkade väldigt bra :)
    MEN sen från juldagen & annandagen så har jag haft beiga flytningar med blodklumpar i och en väldig mensvärk. Sen har jag fått massa nya symptomer
    *sovit konstant i två dagar
    *hungrig - blir superhungrig så jag mår illa hux flux
    *sugen på skumma saker - SALT

Nu sitter jag och väntar på att BM ska öppna så jag ringa och kan få hjälp.
    Ska egentligen jobba heldag idag och imorgon men ska sluta 12 båda dagarna, är redan trött och har varit uppe i snart 2 timmar. HELT SJUKT!!!

• Snart så....

Nu har jag pratat med BM och det är normalt att ha lite blodklumpar och ont. Om det blir värre ska jag åka till gyn akuten men det är inte så mkt de kan göra iallafall.
    Skulle inte jobba mer denna veckan utan bara sova och ta det riktigt lugnt.

Tror att mitt värsta kommer att börja nu, mår riktigt illa nu, ont i magen och gäspar som en galning.

• Snart så....

Muggles, hur är din mage(livmoder) om du tycker på den?

• Snart så....

Min är stenhård bitvis och i alla böcker står det att man inte ska kunna känna magen än???

• Snart så....

Frullan, var är du gumman? Hur har det gått? *håller tummarna*

• Snart så....

ohhhhh kokos drick massa skumpa för mig oxå :D
    Du får inte ge upp än, klart att ni kommer att lyckas!!!

• Snart så....

Jag har oxå köpt alkofri skumpa till nyår :D

Det går i vågor det onda men trött och hungrig/mår illa är jag konstant nu. Hmmm känns konstigt att sova så mkt och efter några timmar vara lika trött igen

• Snart så....

Boobsen ska vi inte prata om AJAJAJ, snart kommer jag nog börja sova med BH så allt hålls på plats. Sport BH kan nog vara bra *funderar*

• Snart så....

förstod det :D

Ja matfrågan är konstig, fast mkt som man inte får äta äter iallafall inte jag annars heller typ lever och insjöfisk. Så äter som jag ätit innan, tänker inte så mkt på matfrågan.

• Snart så....

koko,
    Det måste endå vara lättare att ha en anledning/problem till att det är svårt att bli gravid. Tänk om allt är bra med båda parterna men ändå inte går att bli gravid? Bättre att verkligen kunna sätta fingret på vad det är och som i ditt fall få bra hjälp.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???