Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

page
    ser verkligen fram emot analysen av mig. enkelspårig, inskränkt, och fördomsfull är precis vad jag hopppas på det skulle passa mig

usch jobbigt att stå utanför arbetsmarknaden. har det inte börjat lätta något än? Aklla hävdar ju att det är högkonjuktur och att allt snurrar för fullt. Men jag vet flera som tycker att det är ont om jobb ändå...
    hoppas att du hittar något snart. vad vill du jobba med?

• nu är jag fruL

så utallar jag det också mugglan

• nu är jag fruL

pirr
    Nej fy faaaaans jääävla skiiits elääände. Usch lider med dig. Jag förstår inte varför den där sataans tanten måste komma när man inte vill det. kan hon inte sticka till någon sent utvecklad liten tonärs tjej som bara lägntar efter att få mens. Varför ska hon nödvändigtvis komma till OSS som vill ha barn och som redan haft besök av tanten sisådär i tusen år

usch gumman lider med dig önskar vi kunde göra något för dig

angående choklad så gillar jag bara ljus choklad MEN min mage spårar ut HELT om jag bara smakar...så..... men jag gör det ibland ändå hemma för att det är så gott
    maken är van

FL men HALLÅÅÅÅÅÅ
    man ska inte in där överhuvudtaget. man blir ju knäpp av det.
    Näe...

Förlossningsskador. Det få¨r man inte tänka på. Då kan man ju sitta och oroa sig över att huset ska rasa ihop eller att man ska bli påkörd också. Näe vissa saker är ingen ide att oroa sig för.

• nu är jag fruL

här var det full sprutt ser jag

måste säga att alla inslag blir lätt röriga när det blir en bombning

Hmmm jag kom på något klurit nu.
    Eden och Ljuvlig har ju båda varit borta ett tag nu (och saknade ) men helt plötsligt dyker BÅDA upp samtidigt....
    Hmmmmm
    misstänkt va

är det så att eden och ljuvlig är samma person
    eller åtminstonde två personligheter i samma person
    hnmmm
    sherlock fruLlan får tankeveck i pannan hmmmmm

Näe rå välkomna tillbaka tjejer jag ska lägga tillbaka detektivhatten åp hyllan igen
    INTE brösten
    dummer!!!
    Jag har ingen hylla.... kanske en liten....hmmmm...kant

äsch jag bara babblar
    Kanske ett symptom

• nu är jag fruL

ha ha ha ha
    page du är underbar

sktrattade så att jag höll på att kissa på mig ja jag är ju lite mer kissnödig nuförtiden

ha ha ha kom på att du måste vara en sjukt skön männiksa och jag måste åka hem och våldgästa dig med en dunk vin...MEN så kom jag på att jag inte FÅR dricka vin

ha ha ha måste skratta lite till sen återkommer jag om hur det stämmer
    ha ha ha
    paaaaaaaaaaaaage
    ha ha ha

OBS jag ahr jobbat

• nu är jag fruL

FruL:
    Bakgrund: Du var ett livligt barn som vuxna människor tyckte om att prata med. Kanske tom lite lillgammal. Möjligen var du lite av en pojkflicka som kom ofta hem med skrapade knän och trasiga byxor. Du var mycket framåt och pratade gärna med främlingar så din mamma var tvungen att dra dig bort från alkisarna som du försökte konversera med....
    ha ha ha vild, galen, uppfinningsrik, pratsam och framåt stämmer.
    men lillgammal och prata med alkisar...näe inte alls...

Du är uppväxt i ett arbetarklass hem med två hårt arbetande föräldrar. Bodde kanske i en förort i en mindre men mysig villa. Du har fått din järnvilja från din mamma som är en mycket stark kvinna.
    FEL akademikerfamilj, villa men förort stämmer
    Järnvilja är nog från båda men att jag är part glad och pratsam är från mamma

Jag tror att du var naturligt duktig i skolan, du pluggade inte så mycket med fick ändå hyfsade betyg i högstadiet.
    Du färgade håret knallrött någon gång i högstadiet och jag tror att du var den i klassen som började intressera dig för alternativ musiksmak och klädstil (kanske svensk punk till en början). Detta kulminerade dock inte förrän efter gymnasiet.
    BRA
    Lite korr dock
    Hade suveräna betyg och slapp plugga japp foto minne
    alternativ klädstil stämmer också likaså punk. MEN det kom innan gymnasiet. Men hårfärg rätt under och efter gymnasiet var det goth/svartrock för hela slanten.

Du hade inte så jättemånga kompisar under skoltiden. Snarare två-fyra mycket goda vänner.
    hmmm var nog snarare så att alla känner apan apan känner...

Du har nog läst någon ekonomisk/samhälle-program på gymnasiet och det är då du började på allvar att intressera dig för utbildning. Trots detta tror jag att du tog några år ledigt mellan gymnasiet och högskolan.
    HELT fel
    Gick Natur och älskade, matte, kemi osv. Inte en dag ledig mellan guymnasie och högskola

Sexuella preferenser: Inte så många pojkvänner och lika få sexpartners. Du hade en pojkvän i högstadiet och hade säkert din sexuella ganska tidigt men du var tillsammans med honom till andra ring där du istället träffade din nuvarande make. Jag tror att ni hade ett uppehåll så du passade på att "roa" dig lite med andra. Trohet är MYCKET viktigt!
    Helt rätt inte så många ritkiga pojkvänner, men snarare lite mycket sexxxxx hmmmmmm oj då nu vet ni. Tjejen var en slampa
    Träffade INTE maken förräns jag var 25 så..... och inga uppehåll

Personlighet: Du är en varm och kärleksfull människa som älskar att omge dig med människor. Ibland kan du stöta dig med vissa eftersom du blir lätt arg men samtidigt är du den första som kan glömma och förlåta.
    Du står med båda fötterna på jorden (hmmm, kanske var du intresserad av new age i din ungdom) och är mycket rättvis. Du går igång på alla orättvisor och jag tror att du kan gråta till Oprah (om du har tid att titta någon gång) när du ser program om könsstympade kvinnor.
    KÄNNER du mig

det här är KLOCKRENT!!!!!!!!!!!!!!
    nu blev jag RÄDD!!!!!!!!!!!!!!!

Nuvarande liv: Du bor i en trea som du har inrett själv. Jag tror att du gillar färg och textur så lägenheten är färgglad med mycket tyger och fina prydnadsföremål från era resor. Du har inte överdrivet rent hemma men det är alltid prydligt. Förutom några katthårstussar på den bulliga sköna soffan som du inte orkar dammsuga bort dagligen.
    Gillar INTE färg utan är en svart person...fast hmmm mest i kläder. Men gillar inte så mycket färger, vill ha det diskret. MEN vi har ett färglatt kök som vi ska göra om.
    3a stämmer
    Rent NÄEEEEEE ha ha ha inte prydligt heller

Du arbetar för ett läkemedelsbolag, kanske tom i Södertälje (hmm, det går inte ihop med dina resor i hålan).
    Näe men jag HAR gjort

Du och din man är mycket avslappnade i varandras sällskap, jag tror tom att du kan tänka dig att släppa en liten fjärt i närheten av honom. Ni känner varandra väldigt väl men har ändå massor att prata om.
    ***********************'
    stämmer precis tycker att det är helt normalt att fisa inför maken. Vi pratar om allt han är ju bäst

Hmmm, har jag glömt något?
    Jag du har glömt att berätta att du är synsk

OCH du har glömt att berätta att du är en cool person som ska komma upp till stockholm (50 min är I>NGENTING ) nästa gång och dricka öl med oss!!!!!!!!!!!

• nu är jag fruL

gillar INTE prydnads saker kokos.
    Men mycket prylar, och många från resor... ja det stämmer
    men jag skyller mest på maken

• nu är jag fruL

ja det var massa som stämde. har läst igenom det flera gånger nu

ska förtydliga lite.

vad jag skulle skriva var att jag var PARTY och prat glad efter mamma. Pappa är lugnare.

SDen med kompisar så var jag clown och skulle vara rolig. Mycket kanske för att uppväga att jag hade bra betyg. Ja ni vet hur man är i högstadiet. Och alla kände ju clownen...Men jag hade en bunt BRA kompisar också vilka var de jag umgicks med.
    Nuvarande kompisgänget (12 tjejer) är vel ca 15 år gammalt
    OT jag vet....

• nu är jag fruL

kokos
    jag VET att du avar ironisk
    MEN eftersom jag är allergisk mot porslins figurer så bara MÅSTE jag förtydliga.

vill ju faaan inte bli förknippad med en jääävla porslinshund

• nu är jag fruL

men angående svärmödrar så är min svärmor sån.
    Hon skickar en massa smörja
    (shiit skulle min man läsa det där skulle han bryta ihop)
    som kort, och prydnadssaker för jämnan. Hon älskar att ge bort massa små prylar eller skit som jag kallar det.
    grrrrr
    hon är super snäll, men hon fattar inte att jag verkligen INTE uppskattar att få massa värdelöst tjafs...

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???