Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Angående andras ungar så måste jag säga att jag fatksitk älskar mina vänners barn!! De är alla jättehärliga tycker jag.
    Fast visst, med tanke på att man inte direkt barnanpassat sitt hem så håller jag fullständigt med om att det är ganska stressande att ha dem hemma inomhus. Men annars tycker jag barn är jättekul!

• sweetstreet

Oj nu sitter jag visst och snackar med mig själv igen.

• sweetstreet

men jag upptäckte nyss att vi snart är uppe i 1000 inlägg!!! :)
    Helt ooootroligt! På mindre än en vecka!

heja heja!

• sweetstreet

Var är FruL idag förresten? Har hon försvunnit till ödemarken igen?

• sweetstreet

man vill ju gärna kolla upp om hon är ok idag efter gårdagens depp?

• sweetstreet

Nähä eftersom ingen verkar vara ute på tråden så är det väl kanske bäst att jag pallrar mig iväg till jobbet då. Fast jag har ingen lust alls. Regnet ööööser ner och hela st´n är insvept i ett våtvarmt omslag.... Bläääää!

• sweetstreet

Halloj igen FruL!

Har saknat dig på tråden idag!
    Själv tror jag att jag börjat få pms-symptom för mitt ena bröst börjar kännas lite ömt, och det gör de oftast innan mensen.
    Så mina "icke-symptom-symptom" var nog jus bara icke-symptom. Jaja, så kan det vara.
    Försöker intala mig att det iallafall är bättre att få barn efter sommaren! ;)

• sweetstreet

Vadå "ha inte sex med någon annan än den du vill ha barn med"

Låter ju helt knasigt att man ska behöva ge ett sådant råd!! ;)

Så om ni verkligen vill 6-a runt med andra än mannen/pojkvännen så får ni väl helt enkelt göra det säkra 6-et och använda alla de där färgglada, vibrerande glitterpinnarna som vissa av oss har i garderoberna???? För mig veterligt ska det inte bli några barn om 6-ar runt med dem????????? :D :D :D

• sweetstreet

Angående en massa listor på vad man bör och inte bör göra för att öka fertiliteten så orkar jag helt enkelt inte ta in sån´t nu.

Jag tror framförallt att ens fertilitet minsakr drastiskt om man börjar nojja över ÄNNU MER saker än vad jag redan gör. Räcker ju alldeles tillräcklgt att man är stressad över att man är stressad. ;)

• sweetstreet

Och FruL,

Jag tror tyvärr inte att mina ömmande tits är något som helst graviditetssymptom. Tyvärr. Det ligger alldeles för rätt i tiden för att vara ett pms. Särskilt som jag itne känt något annat alls efter senaste ÄLen.
    Jaja, lite deppigt känns det ju för denna månaden försökte vi ju med varanndagsmetoden och jag hoppades såååå mycket på att det skulle funka då. :(

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???