Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Mindre, jag delar verkligen din känsla av att cykla i uppförsbacke. Jävligt mycket motlut om jag får säga hur det känns. OCH stark motvind samtidigt!!!!

schwiiiiissssschhhh *håret blåer bakåt och det viner i mina öron av motvinden*

Och helvete! Nu hoppade kedjejäveln också!!!! :o

Pssssssssss Och jaha, DET också! Pyspunka!!!! Och jag som inte har någon som helst aladåb att laga den med!!!!! Grrr! Nenne! *ropar jättehögt med arg röst* Kom genast hit och hjälp mig fixa pyspunkan med din cake topper!!!!! *sänker rösten och ler lite förläget* menar ju inte att vara arg Nenne, försöker bara överrösta den här jädrans motvinden. Måste vara Gudruns syrra... Det är ju TYPUISKT att man ska just henne MOT sig. Om man ändå haft lite medbind! Då hade man kunnat skita i cykeln och spänna ipp ett segel bara. Eller en drake så man hade kunnat flyyyyyyga fram!

Neeeeeej Sweetan, nu får jag ta och sluta detta ordbajseri!!!!!!! *återigen arg och barsk röst*

Men det var ju så kul att vara inne på tråden igen så jag kunde likosm inte hålla mig.... :?

• sweetstreet

Nattinatti!!!!!!! :)

Imorgon fortsätter ÄL-jakten.

Hur kan en böj bara försvinna.....???? *kliar mig i huvudet*

• sweetstreet

Wow vad ni skriiiiiiiiver tjejer!

Hinner inte med alls i dag. Kommer antagligen vara lite "frånvarande" denna veckan (och ev nästa) eftersom jag sitter här med jobb upp över öronen.
    Ev, kommer jag in här på kvällen (men då sover ju ni) och babblar på för mig själv.

Ja, Page har jag itne sett på en stund på kvällspassen. Annars var det ju trevligt att ha lite babbel med henne under de sena timmarna :)

• sweetstreet

FruLLan!
    Ett tips (eller vad man nu ska kalla det) när ni reser till Tanzania är att ha med EGET sjukvårdskit!!!!!!!!!
    Har kompisar som reste till Tanzania för ett par år sedan och de hade verkligen med sig det mesta av det mesta! FRAMFÖRALLT EGNA KANYLER!!!!!!!!!!!!!

Detta kan verka väldigt skrämmande (jag tyckte det då iallafall) men det de berättade var att de blivit tillsagda att ta med sig egna sprutor o kanyler IFALL de skulle behöva detta under resan där. Detta eftersom ca 50% av befolkningen i Tanzania (kanske är det t om ännu högre siffror nu) är HIV positiva (ingen bra plussitivitet faktiskt....) där och att man därför ska ha med sig egna kanyler så man itne riskerar att de använder en "gammal o använd". Detta händer tydligen eftersom det fortfarande är ett fattigt land. Så snälla!!! Ta med egna kanyler!!!!!! Annars blir jag orolig!!!!!

• sweetstreet

hej september o nuärdetdags!

Kul att se lite folk på tråden fast det är kväll!
    :)

• sweetstreet

Fast egentligen borde jag jobba nu..... hu! :(
    Ska försöka ta mig i kragen!!!!

Återkommer lite senare!

• sweetstreet

Tack! Det går sisådär med jbbandet. Men jag försöker iallafall vara produktiv...

• sweetstreet

Finemang Muggles!!!!! :)

Superbra att du fixat listan! :)

Hoppas det går bra med tvätten också.
    Jag käkar dina bisovon nu, men eftersom jag inte sett röken av någon ÄL än så vete fan hur det ska gå denna månaden???

Jaja vi får väl se.

• sweetstreet

OM det var som FruLLan sa att jag kanske haft ÄL redan innan jag började kolla med sticka den här gången så har vi totalmissat ÄLen tror jag. För då var det ju fortfarande nästan jultomtedags i brallorna. För jag började kolla dag 12 och oftast håller min mens på i runt en vecka eller så. Hm....

• sweetstreet

September!
    Jag tror ingen här inne tar illa vid sig fö att du var lite avis på plussarna. Jag menar, vem är inte det?!?!?!?!?!????? :o

Och alla som plussat har ju själva varit i den situationen så de vet ju hur det känns.
    Så du behöver inte oroa dig!! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???