Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hejsan tjejer
    Vilken Pärs
    nu har jag läst ikapp över 50 sidor, HELT otroligt. det har alltså skrivits 50 sidor sedan fredag eftermiddag då jag försvann. Inte klokt.
    inte konstigt att det är svårt att bli gravid för oss, vi hänger ju bara här

Själv jobbar jag som en idiot och har inte tid för nätet. Hoppas jag hinner i morgon.

sweet och lapinette.
    usch jag började helt ärligt nästan gråta när jag läste att ni båda fått mens. näe, fyyy vad besviken jag blev. jag satt verkligen och hoppade på stolen när ni pappersmuffade och det inte fanns blor.
    Sen...när vad ledsen jag blev
    men det är skönt att ni inte verkar ha fått en djup depression ala fruLlan för det är inte kul. Men NÄSTA gång är det ER tur. det bara MÅSTE fungera nu.
    Men inna dess SKA mindre plussa

mugglan: åhhhh grattis till att se bönan picka På tisdag om en vecka ska jag på VUL. Åhhhhh vad spännande. Jag vill bara se att allt är okej inför resan. Vill helst inte börja blöda på savannen i tanzania...

page och lapinette Så det finns kort på er nu det måste jag kolla upp.

lappis: snart drar ni åhhhh vad mysigt. Och kom ihåg att dricka massa vin och kn*ulla som små lapinetter

jag såga tt ni haft en diskussion om mitt favvo ämne
    NAKET!!!!!!!!!!!
    själv tillhör jag kategorin som älskar att vara naken. Finns det något bättre än att bada naken. åhhhh vad skönt.
    Jag skulle gå naken hemma jämt om det inte var för maken... Vi har haft några ljudliga diskussioner genom åren om att han verkligen inte gillar att jag går omkring naken hemma. han undrar om jag gör det för att jag gillar att folk tittar på mig.... pucko.
    det är vel skitsamma om någon tittar. har de inte sett ett tant arsel förut så är det vel på tiden tycker jag. Men maken tycker att det ska vara lite privat. Så för husfridens skull så håller jag vel för de mest privata delarna när jag går förbi ett fönster. Men bara när han är hemma. Annars så är det peepshow
    och det roligaste är att vår vigselpräst bor i lägenheten mitt emot oss med full insyn i vårt sovrum
    Vi skrattade rätt mycket åt det precis innan bröllopet. Att här kan man verkligen inte dölja för prästen att man lever i synd ha ha ha

angående boende så bor vi ju i en toppen lägenhet innanför tullarna. och jag som kommer från södra delen av stan har inbyggt motstångd att flytta norr om stan. men eftersom maken vill närmare dalarna så kan jag tänka mig att det kan bli så.

För vi ska HELT klart bo i hus senare. det är liksom vår grej. Men ABSOLUT INTE i en förort. jag tror jag hellre bor i en helt annan del av sverige än i en förort till stockholm. Näe tack. Eller vad jag menar är absolut inte i en villa förort med tätt till grannar och elände.

nej jag bor gärna på pendlings avstång till stockholm. MEN jag måste bo så att jag slipper grannar. Och eftersom jag ska ha både grisar, höns och hästar så krävs en gård. Maken behöver för att tillgodose sina intressen en verkstad och skog.
    Så som ni hör så blir det ingen närförort precis...

Näe landet ska det vara.

Syrran: KUL att du ska få hjälp. men jag fattar inte varför ska du bara äta pergotime i en månad? Jag trodde man skulle göra det längre...

hmmm har jag kommenterat allt nu...

måste äta sen dra hem från jobbet.

• nu är jag fruL

morrn morrn tjejer
    Åhhhhhh nakenbad i sommarsverige....oj oj oj nu börjar man längta. Sverige på sommaren är verkligen HELT underbart. ja faktiskkt bäst. Mina somrar har spenderats ombord på en stor regelbåt så skärgården är vekligen något som man haft lyckan att gfå uppleva. Håller med sweetan. Morgondommet i en blank ensam vik...naken så klart det är livet de....

shittans nu började man längta sig bort minsann...gäller att försöka ta sig tillbaka till verkligheten och kylan. Men jag kom på när jag cyklade hit i morse att jag bara har 5 arbetsdagar och 3 nätter kvar i hålan HURRA!!!!!!!!!!!!!!!!!
    SEn är det semester och sen är det nytt uppdrag som verkar SKITKUL!!!!! väldigt lägligt placerat
    Mitt nya uppdrag verkar så kul så att jag kom på igår att jag nästan inte ville vara gravid så jag måste vara mamma ledig.
    Men så slog jag mig själv i huvudet och röt åt mig själv at bnu får jag skärpa mig.
    Livet kommer att vara fullt av roliga uppdrag men barn.... ja det är en gåva som vi minsann har kämpat för.
    Och efter den utskällningen så skämdes jag lite...

konstigt, här har vi kämpat i ett halvår för att bli gravida, gråtit och haft ångest och misströstat och sen när vi ÄNTLIGEN mot alla odds BLIR gravida...ja då får jag idiot hjärnsläpp och vill jobba
    snacka om att fruLlan behöver ett kok stryk
    knäppskalle!

Nåja. Lappis: jag tror att ni kommer få det underbart i SA och vad häftigt om kaninungen blir till där. KOmmer hålla tummarna. Inte för att det hjälpte sist usch vad jag verkligen hoppades för dig och sweetan. Usch jag kände mig nästan lika ledsen för er när ni fick mensd som när jag själv fick det. usch det var hemskt.
    Men ni är så undebart starka och ska påt igen. Eloge till er tjejer och KÄMPA för nu SKA det ta!!!!!

page: om du har så lång cykel så kanske du också skulle behöva lite hjälp?! jag menar, det kanske försvårar det hela. Så kanske du behöver få sprätt på äggen (sprättägg är ju helt rätt) med hjälp av pergo.
    Gå till gyn!!!!!!!!!!!!!!

sweetan: fick du tag på gyn? KÄMPA!!!!!

syrran: glöm inte min fråga om varför du bara ska äta en månad. för det fattade jag inte.

Nähääää om man ska jobba lite då kanske....
    puss på er alla

• nu är jag fruL

Mindre
    åhhh vad mysigt. En landet granne. Tänk vad mycket fika och skitsnack vi kunde hinna med
    Låter som en plan. jag säger absolut till. Dock kan jag meddela att planen ligger ett par år fram i tiden. fast om ett år kanske vi börjar kolla så smått. jag räknar med att det kan ta ett braaaaa tag att hitta sin drömgård på landet.

Jag går förresten i tankarna att göra en kupp och beställa en valp lagom till mamma ledigheten. Tror ni det är att ta vatten över huvudet? att det liksom blir för mycket.
    Hmmm kanske ska avvakta ett tag...

fast jag vill.

vad hatr du för symptom idag då gumman?

• nu är jag fruL

mindre Ihhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh vad spännade
    hjälp vad jag måste börja ladda mina tummar för ett krampaktigt hållande nu...

• nu är jag fruL

vänta vänta vaddåååååå
    rosa papper?????
    Harv du pappersmuffat och det kom blod????
    åhhh mindre nu blöev jag så hoppfull att jag nästan börjar gråta.
    Åhhhhh vad jag blir glad om du plussar nu. Åhhhhhhhh
    måste erkänna att du har mysko symptom!!!!
    phhh gumman
    håller tummar, tår, tänder, knän och ja för sjutton ALLT!!!!!

• nu är jag fruL

åhhhhh mindre
    Det är ju precis som muggles hade. och cicci hade vel också så eller är jag ute och cyklar....
    Fyyyyy vad spännande!!!!!!
    Jag lägger mig som en bro över avgrunden. du ska INTE ner i den!!!!!

• nu är jag fruL

angående shoppingen så har vi köpt fjällräven brallor. Vi väntar även leverans av fjällräven skjortor. Vi har köpt starkt material som mygg har svårt att komma igenom. Dessutom så har vi köpt impregneringsmedel att gardera med.
    Så jag tror att det blir bra.
    Vi kommer även ha med eget myggnät osv.

• nu är jag fruL

hej syrram
    okej då fattar jag. Så om du har okej ägg så kanske ni får fortsätta med pergo alltså.
    åhhh vad jag hoppas det går bra nu!

• nu är jag fruL

syrran
    jag förstår att du inte vill vänta. MEN att vårdapparaten har fått upp ögonen för er är ju helt underbart. Då kan det nog gå ganska så fort. jag tror att allt kommer ordna sig ska du se och det gansa så snart.
    Vem vet, det kanske ploppar ut tre stycken små vildbasar på en gång

• nu är jag fruL

kokos föresten min lilla plutt.
    Har du börjat ett liv utan gluten och laktos. eller var det bara vete fritt.
    jag evt att det kan kännas tugnt innan man börjat och innan man klommit inm i det hela. MEN ta det från en som vet. Det är faktiskt enklare än vad man tror.

Dessutom så kan du ALLTID få sympatier när du vill
    För man har alltid ett trumfkort på handen. Darra lite med underläppen och säg att du inte får äta gluten när någon bjuder på något så kommer sympatierna som ett brev på posten.
    ha ha ha
    kan vara bra att utnyttja om man känne sig nerre och inte tvekar för lite känslomässiog utpressning
    Det kommer ordna sig.
    MEN visst ibland suger det. Som när man går förbi en pizzeria och det luktar ljuvligt....

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???