Inlägg från: nu är jag fruL |Visa alla inlägg
  • nu är jag fruL

När märker man av att man är...GRAVID???

hejsan kokis
    Åhhh nej missfall. Usch det är så grymt jobbigt Särskilt om det drabbar folk som försökt länge. usch vad hemskt. Stackars par.

jag har en kompis som fick massa missfall under flera års tid. Hon var helt knäckt. de försökte och försökte och de hade jätte svårt att bli gravida, och när de väl lyckades så...ja missfall. 3 erller 4 gånger så dom var helt nerbrutna.

men så flyttade de utomlands och bytte miljö och vips så var hon gravid och allt gick bra. den tjejen födde sin andra son nu bara för några veckor sedan. Så,... trots alla motgångar så kan det finnas hopp.

fast det hjälper ju inte dina kompisar nu.

• nu är jag fruL

kokos
    vad skönt om du slipper sluta helt, då kommer det ju absolut inte bli några prolem. och jag håller med, de matråden är verklilgen något som vi alla borde följa.

• nu är jag fruL

hejsan kokos
    Förstår verkligen att du är arg. det skulle jag också vara. Abolsut. Dålig stil.
    Jag skulle verkligen absolut vilja träffa den läkare som utfört operationen. vad kan en annan läkare ha att säga något om? jag menar...han var ju inte med osv.

CVilket skit. Förstår att du är suuuuuur

• nu är jag fruL

HÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄJ tjejer
    Det verkar som ni alla haft att göra på jobbet idag. själv lever man i projektsluts kaos. Så här är det livat minsann.

Hmmmm mindre. Men du brukar vel aldrig blöda en vecka innan bIM eller? har jag missat något?

cicci: jag tycker det är JÄTTE BRA!!!!! att du äntligen ska till BM och kolla din vikt.
    jag tror inte att det är något fel, men helt normalt äår det ju inte att inte gå upp i vikt.
    jag har visserligen också hört att barnen alltid tar det de behöver så pickn går det ingen nöd på MEN det är ju inte så bra om hans mamma däckar ihop av näringsbrist eller nåt.
    Näe bra att du kollar upp det.

Själv är jag konstant hungrig
    jag äter verkligen tre gånger så mycket som innan. Jag kommer bli smällfet. Känns lite jobbigt faktiskt...men vad ska man göra.
    Äter jag inte så mår jag illa... så det är bara att äta då funkar det.

desutom så har jag haft super agressions attacker några gånger den senaste veckan...känner mig hemsk men det bara kommer.

• nu är jag fruL

mugglan
    Aporpå sex så har min lust helt dött
    är inte sugen alsl. jag tycker det är jätte jobbigt men maken är super och bedyrar att det är okej ändå. men jag VILL vara sugen på sex

hur piggar man upp sexlivet och får tillbaka lusten?
    HJÄLP!

• nu är jag fruL

oj hoppsan nu missade jag västa racet här inne.
    Japp JOBBADE såååå duktig.

Mindre: det var precis det jag menade att din blödning nu inte alls kom när dina innan mens blödningar brukar komma. Hoppas så in i bomben att det var en nidis!!!!!

snartis: kul att vi allfall blir två flodhästar
    men att gå NER i vikt även fast jag kanske inte kommer äta hela tiden...näe det tror jag inte på.

apropå sexlusten så tror jag inte en delfin hjälper. Jag menar en delfin kanske kan pigga upp när man väl HAR sex. men jag har ju ingen lust att över huvud taget HA sex. känner inget sug alls att leka med något eller göra något. Totalt noll sexlust och då har man även totalt noll lust med leksaker.

Hoppas verkligen det ändrar sig.

sweetan: det tycker jag var en väldoigt lång vänte tid. jag hade bokat in någon anna OXÅ under tiden. jag hade inte väntat. Men sen är ju jag beroende av att gå till doktorn

• nu är jag fruL

kokos föresten
    fira ordentligt!

• nu är jag fruL

äsch sweet, det är vel bara att chansa och ringa någon som ligger bra till. Tycker du inte att det låter bra eller om de också har fullt, ja då ringer du till nästa. Det är bara att pröva om du vill ha en snabbare tid.

jag har själv ringt runt (här hemma då) när jag behövt akut gyn och bara chansat. När jag bodde i tyskland tog jag coskå bara en som låg i närheten.
    det löser sig. Jag tycker inte att du ska vänta.

och du ska ju självklart prata med din PCP också. Alla bokade tider går ju faktiskt att avboka om man inte behöver dom...

• nu är jag fruL

morrn morrn
    Så här lugnt har evel nattskiftet aldrig varit tror jag. vad har hänt har ni faktiskt jobbat på jobbet...eller

själv är jag så trött så trött... sover så himla risigt när jag är hemifrån.

september. Hoppas att det tog sig där på böjdagen.

sweetan: lycka till med gyn, ring duktigt nu.

mindre: några nya symptom?

puzzzzzzzzzzzzzzzz

• nu är jag fruL

just det, Syrran hoppas vekligen att et kan bli så som september skrev. att du kan åka till japan när du ändå inte får sexa skarpt.
    Vet du när du måste åka?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???