• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Jessie76 - supergrattis! Tråden behövde verkligen ett plus! Så ni förde ingen speciell krigsföring för att få till det men lyckades ändå?

Jag träffade på en kompis igår när jag skulle träna (en som jag träffar ytterst sällan) och hon sa åt mig. Tänk inte på det! Ägna tankarna åt något annat och när du minst anar det så händer det? De har själva två barn och ett missfall bakom sig och hon har visst också varit fixerad och velat men då har det totalt låst sig. Frågan är bara - hur gör man för att INTE tänka på det?

• Lapinette

Page - den väninnan som sa till mig igår att jag skulle fokusera på något annat är värsta planerar och karriärs människan jag känner. Hon t o m tog tjänstledigt en sommar för att försöka få barn. Hon har säkert planerat, fokuserat osv på att bli gravid men när hon fick något annat att tänka på ...då lyckades det!

Det där med att ge upp och så oooops blir man gravid har jag ett exempel på här på jobbet. De hade givit upp (försökt läääänge) och så helt plötsligt var hon gravid.

Detta händer säkert inte alla och visst är det svårt att sluta tänka men jag tänker åtminstone ha en mer avslappnad attityd de närmaste månaderna ... t o m vår Sydafrikaresa!

• Lapinette

Trodde detta var en tråd för alla och inte någon där vi klankar ned på varandra. Trist!

• Lapinette

Precis vad jag sagt till min man. Jag tänker fortsätta träna så länge som jag mår bra (under graviditeten...OM jag blir gravid)!

• Lapinette

mugglesfan - Lapinette is back! Jag har bara haft mina två värsta jobbveckor. Detta precis samtidigt som min ÄL. Inte alls en bra kombination och min mamma som så gärna vill ha ett barnbarn har varit riktigt orolig för mig. Jag har hyperventielerat i 190.

Har du BIM nu? Jag har min precis innan jul, runt den 21:a, men som sagt är hundra procent säker på att det inte kan ha funkat denna gång.

• Lapinette

Snartis - Grattis! Har inte hunnit läsa allt som stått här de sista veckorna men jätteskoj att du har plussat.

Man kan ju tro att jag har åkt till Afrika eftersom jag varit väldigt frånvarande här men nej så skoj har jag inte haft. Afrika blir i slutet av januari och är ett bra ursäkt till att inte bli gravid innan dess.

• Lapinette

Nej min pappa har gått under jorden ! Men välkommen hem till de stora vikingarnas land.

• Lapinette

Har Muggles plussat!!!! Stort grattis tjejen!! Försöker läsa här med jämna mellanrum men ni skriver ju så förbaskat mycket att det är rent omöjligt att hänga med. Muggles - hur känns det, hur mår du?

• Lapinette

Nå vad hade du för sympton Muggles...en kort resumé för oss som inte har läst? Vad gjorde ni denna gång som gjorde att det lyckades? Vet att det är olika för alla men för oss som ännu ej har plussat är det alltid skoj att höra.

• Lapinette

Vilken koll du har. Jag har BIM på torsdag och är helt övertygad om att det inte blir BIM utan buller och bång. Jag var så kopiöst stressad när jag hade ÄL sist så har det inte funkat förut så gjorde det definitivt inte nu.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???