När märker man av att man är...GRAVID???
men jag hakar på nennes fråga...
vart faaan ska vi
men jag hakar på nennes fråga...
vart faaan ska vi
lappis: INTE kommer vi glömma dig hur skulle det gå till.
Men ha det sååååå otroligt mysigt. Jag kommer inte vara här när du kommer tillbaka för då är ju jag på resa. Men var så säker på att jag håller tummarna för dig och att jag INTE glömt dig
PUUUUUUUSSSSS
och ha det trevligt du också pagan
jag kommer inte ihåg när du åker. men ha det kul med stringen
ahhhhhhhhh då vet jag var det är.
men jag rider ju som sagt i morgon så jag kommer lite senare...men jag ska snabba mig
nenne ska bli oerhört kul att se dig. och er andra också
Pussssssssssss
Nu drar jag tjejer
ha en toppen kväll och en toppenhelg. Åk så mycket bönstjälk ni bara orkar
själv ska jag åka häst ikväll.
NEEEEJ nenne inte så
usch där gick du nästan över gränsen
vi ses i morgon en snabbis alla ni raringar som kan komma!!!!! Ni andra får ha dte bra.
puuuuuuuuuuuuuuuuuuus
morrn morrn i tråden
Tack för i lördags tejjer. Lika trevligt som vanligt även om det blev en kortis för min del. Men himla trevligt att se er igen, och SKITSKOJ att nenne dök upp. Himla kul att träffa dig nenne!
Och lika trevligt som vanligt att träffa er andra
hoppas att jag inte pratade ihjäl er. En nackdel med mitt graviditetsrus kanske, att jag till och med är pratigare än vanligt.
jag var på födelsekalas i lördags kväll så Boris fick smaka lite bål det gillade han
sen kan jag bara säga att jag tydligen är lika höggljudd och livlig på fester även utan dricka för det var flera som blev väldigt förvånade när desent omsider fick reda på att jag var nykter.
Dessutom så är jag helt säker på att åtminstone en av mina tjejkompisar fattar att jag är gravid.Man kan aldrig dölja något för henne...så jag är inte förvånad att hon fattar...men men det är lugnt..
mindre hur har du det med symptomen???????
mindre
det får bara inte komma någon mens!!!!!
hör vad ja säger
undra om jag ska gå till jobbet snart....
grrrrr
mitt inlägg förvann
jag har lite bråttom så...
snartis min raraing
jag har mailat dig...
förhoppningsvis har du bara fått ett mai. Men då fattar du inte ett jota...
nbåja det är bara en gravid kärrings svammel. Så.....
jag kan förkolara en annan gång.
ÄLskar dig mitt lilla gryn
åpussssss på er alla
hejsan allla mins uper raringar
Hur har ni det?
Frejjan jag blir så ledsen över att tanten kommit. usch jag önskar så himla mycket att det kan fungera för er snart. USCH lider med er gumman
mindre: hoppas verkligen INTE att hon kommer till dig.
snartis: ha ha ha
då lyckades jag stoppa mitt första mail bra. Jag förstår att du inte fattade någon ting. Skulle DU ha skrivit något dumt
är du tokig!!!! det är du alldeles för snäll och rar för. Näe.....det var snarare elaka häxan fruLlan...
jag har mailat igen. Du är min super raring så att du bara vet
kokos har mailat dig också med alla tips jag kom på på rak arm.
Om två timmar ska jag se Boris ihhhhhhhhh vad spännande!!!!!
angående kön så vill inte jag veta.
hejsan tjejer
Äntligen trillar jag in här
Åhhhhhhhhhhhhhh
helt ärligt så började jag precis gråta !!! Ni är för underbara ! som undrar och oroar er över mig och mitt VUL.
TACK!!!!!
Ni är helt suveräna! Hur kommer det sig att världens bästa tjejer har samlats i samma tråd? Det känns helt underbart att veta att OM något mot all förmodan skulle gå snett så finns ni
och extra tack till cicci och snartis för era SMS jag har äntligen svarat.
Jag såg de inte förräns jag skulle hem från stallet.
TACK jag älskar er !
För att svara på frågan om Boris lite snabbt så mår han prima. Han ligger rätt inne i livmodern, är 15mm från huvud til rumpa och har ett hjärta som slår
det var det vesäntliga. Nu till storyn om mitt besök hos BM.
Jag kan ju börja med att berätta att jag redan innan besöket var på pissigt humör. Idag gjorde mina grav hormoner mig inte vrållycklig och kär i världen utan bara ....grinig.
Men när vi kom till BM så satte vi oss i väntrummet nästan ensamma, sen kom det massa folk och alla fick gå in innan oss. Så tillslut gick vi och frågade varför inte vi fick gå in... OCH det visade sig att vår tid "kommit bort" ja ha tack!!!!!
fruLlan som absolut INTE klarar av att vänta, stå i kö eller dylikt blev ju helt galen och skulle gå. men min lugna make fick oss att stanna kvar....
Sen fick vi vänta ett bra tag till innan fruLlan sur som ätticka gick och frågade om de lyckats få fram en tid eller om vi skulle gå.
Ojjjjjj vi har visst inte frågat henne än om hon kan ta dig grrrrrrrrrr
nåja precis när alla Bm ska på lunch så får vi komma in till ultraljud. men eftersom hon hade super bråttom så blev det inget VUl utan ett vanligt ultraljud. Hon ville vel barta få det avklarat.
MEN det viktigaste av allt var ju att vi fick se att Boris ligger helt rätt i livmodern och att han är helt rätt stor för att jag ska vara i v8 samt att hjärtat slog lugnt och fint precis som det skulle.
Så nu behöver jag inte oroa mig för några problem ute på afrikas savann.
men jag var ruggit irriterad över behandlingen. Jag VET att alla kan göra missar osv ,men jag har bara så svårt att ta det. jag vill att saker ska fungera som planerat...
Nåja nu har jag lugnat ner mig och det var en super cool upplevelse att se Boris även fast vi bara fick se honom en liten pytte stund... hon hade bråttom.
Nåja, jag har iallafall kort på Boris
tack alla för att ni undrarde över mig! Ni är verkligen toppen människor!
puuuuuusssss
ni fick mig att gråta. och snartis och cicci...TACK!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
puss till er alla
förresten så kommer jag starta en ny tråd ikväll för det är ju idag som denna stängs ner. och jag ska definitivt se till att gravid inte finns i titeln.
hejsan tjejer
FÖRLÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅT!
jag har världens super ångest över att jag inte avlade rapport tidigare
förlåt, tänkte inte alls på att no kanske oroade er
USCH DUMMA FRULlan
och extra förlåt till snartis och cicci som inte fick svar på sina sms
ÄLSKAR ER
den här tråden är bara bäst. tack alla för att ni finns oc förlåt igen.
Sweetan: aha frullan har missuppfattat, okej då startar jag ingen ny tråd förräns i morgon då. BRA
och tack för grattis.
jag bara såg att boris kommer bli en sån assnygg hårdrockskille åhhhhhhhhhhh
undrar just vilken födelsedaag han ska få sin första tatuering
ha ha ha
den ungen kommer bli indoktrinerad redan från start. Här ska gillas rocken roll för hela slanten.
vickan: jag får höra av m ig i morgon om vilken tid jag kommer loss, men 19 borde funka...men man vet ju inte, det är ju sista veckan i hålan...