Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Haha Page!!! :)

Näe mitt namn är inte särskilt konstigt eller så. Mitt efternamn är lite ovanligt, men jag tror inte att någon skulle höja på ögonbrynen om de skulle höra eller se det ändå.

Jag menade mest att eftersom jag inte har möjligheten att komma på alla träffarna så är man ju hyfsat anonym här i tråden fortfarande. Ja förutom det fotot som vi har förstås, men som sagt mitt riktiga namn känner ju inge utom Muggles till. Jo och så koko nu förstås! :)

Men mig veterligt heter jag inte bajs eller snopp eller fis eller något annat konstigt. Hehe!

• sweetstreet

Låter förresten döhärligt med er resa!!!!!

Vi har ju ännu inte åkt på bröllopsresa men försöker nu ta tag i detta för att kolla lite mer och förhoppningsvis boka snart!!! :)

Men av någon anledning är det alltid ny aker som "poppar upp" och som är "akuta" så man måste ta itu med dem först.... Grrr!

• sweetstreet

HEEEEEj muggles! Kul att du är i tråden samtidigt som mig igen!!!!! :) :) :)

• sweetstreet

Och jag har också svårt att tänka mig alla med era riktiga namn. Håller med dig Page. För mig är alla här inne sina nick liksom :)

• sweetstreet

Jag känner ett par där han hade alldeles för varm temp han med. Så de ingick i någon testgrupp där alla män (som också hade för varm kroppstemp för simmarna) fick gå omkring med någon form av kylare på påsen! Men detta projekt visade sig inte vara bra för det var bara ett av paren som blev gravida. Mirakulöst var det det paret jag känner!!!! Så de fick en son! Men detta är flera år sedan nu så de har antagligen kommit på mycket fiffigare sätt att få ner tempen i påsen. Verkar ju så enligt muggles artikel om pappan med bloggen :)

• sweetstreet

Känns som om det skulle varit väldigt jobbigt att gå runt med ett kylaggregat i brallan förresten....

Tur de har hittat andra sätt nu!

• sweetstreet

Nämen Hallå!!!!!! :o

Jag skulle ju JOBBA!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Japp muggles,
    jag har nu pratat med mannen och han har också sagt att han ska kolla sig om det inte "tar" nu.

Till att börja med blir det väl en vanlig hälsoundersökning gissar jag, och sedan får man väl söka sig vidare därifrån.

För min del börjar jag med en vanlig gynkoll och då kan man ju ta upp detta med att man försökt rätt länge.

Vet inte hur det fungerar här riktigt. Måste kolla upp i min försäkring ifall det ingår att man gör fertilitetskoll.

Hm????

• sweetstreet

Ja det är helt knasigt vad man blir fast här inne i tråden om man väl stuckit hit näsan...

• sweetstreet

Jag förslog min man att vi skulle smyga in på hans jobb på natten och kolla simmarna i deras mikrosko. Men det tyckte inte han.... :(

Fattar inte varför???!!! :D :D :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???