• Lapinette

När märker man av att man är...GRAVID???

Har inte varit här inne så mycket då jag jobbat MASSOR samt att jag inte tagit den här omgången så allvarligt. Tror det blir detsamma även nästa gång ... så nästa hårdkörning det blir i februari (då vi är i SydAfrika).

• Lapinette

Då skulle jag vara konstant gravid. Om hunger är ett tecken på graviditet. Jag är alltid hungrig! Själv har jag ju BIM på torsdag...var är mina BIM-vänner???!!!

Mina sympton - inga alls för jag är helt bombsäker på att jag inte är gravid.

• Lapinette

Eden-06 - så snart BIM för oss. Håller tummarna för dig på julafton (ingen mens, ingen mens!). Själv är jag absolut säker på att den kommer som en tidsinställd liten bomb på torsdag. Precis lagom till julbordet med min mans jobb. Första gången jag ska träffa hans kollegor med flickvänner/fruar och jag kommer att vara på ett urpissigt humör och se f...lig ut. Typiskt!

• Lapinette

CicciL - det är säkert helt ok men jag förstår om du är orolig. Låter idealiskt att må som vanligt fast man är gravid. Jag hoppas på att få uppleva det!

• Lapinette

CicciL - skönt att höra att allt var bra! Avundas verkligen dig som mår som normalt fast du är gravid. Ja, självfallet avundas jag dig som är gravid över huvudtaget men känner faktiskt mest lycka för alla som blir gravida här på tråden. På något vis så känns det helt ok att det inte har tagit än för vår del (säger jag 1 dag innan mens...tycker säkert något annat imorgon ).

• Lapinette

På tal om listor - hur är det med vår gravidlista? Det är ju fler som har blivit gravida sen den sist låg i tråden...eller har jag fel? Fast å andra sidan kanske skönt att inte se den för snart står man nog ensam kvar på den nedre halvan
    Lapinette, 36 år, försökt sen juni 2006... men blir aldrig gravid!

• Lapinette

Mindre - din man låter som ett praktexemplar! Vad omtänksamt av honom att förhöja stämningen och fixa till det trots att han var trött och jobbat natt. Stor eloge till honom!

• Lapinette

Tänk så många plus det har kommit i december!!!

Storasystern - är väldigt säker på att den kommer imorgon. Var så stressad under min ÄL denna gång att det omöjligt kan ha tagit. Känner mig även precis som dagarna innan mens. Lite hängig, lite snuvig och allmänt trött.

• Lapinette

Koko - tack för listan! Den gör det lite enklare och se vad som har hänt på sistone (för oss som inte hinner läsa tråden varje dag).

• Lapinette

CicciL - vad för inlägg har de tagit bort? Hänger som vanligt inte alls med.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???