När märker man av att man är...GRAVID???
page, ja långa är vi nog flera stycken av oss. Det stämmer kanske som du säger, känner mig ENORM nu för tiden
page, ja långa är vi nog flera stycken av oss. Det stämmer kanske som du säger, känner mig ENORM nu för tiden
Jaaaa klart Boris och Kick´n måste bli hästgalningar, spelar ingen roll vilket kön det blir :D :D
Ja jag kommer oxå behöva stöd för att bli av med kilona.
Jag kommer oxå försöka amma men tänker inte hålla på i evigheter.
Såg den där hemska dokumentären på 5:an om folk som ammade sin 7-årig. HELT J*VLA SJUKT!!!!
Frullan, håller helt med dig!!
AM, puhhh vad skönt att höra att späcket försvinner. Man blir ju lite orolig när det bara gått 3 månader och redan gått upp så mkt.
Cicci, efter ha sett den så bestämde jag mig ganska fort att jag inte heller tänker amma länge, kanske 6 mån eller nått.
usch vad trött jag blev huxflux *gäääääsp*
Har bara varit på Fantomen på Operan när det gäller både opera/musikaler så vet inte så mkt o sånt.
Däremot kommer jag ALDRIG bli någon balett-fantast, vackert men usch sååå långtråkigt.
frullan, boris kanske blir ihop med Peter Jöback och sjunger med Carola :D
Om man inte kan amma eller har dåligt med mjölk så kommer jag inte tveka med att ge ersättning. Hellre det är att både barn och mamma mår dåligt.
Min kompis 1 åring är uppvuxen på ersättning och han är aldrig sjuk och mår prima nu.
mmmm nu har 2 mackor + varm choklad slunkit ner. Kände hur magen bubblade innan men nu mår jag bättre :)
Nenne, ta på morgonen så är det som högst halt i urinen.
Jag har bara testat på mornar både ÄL-test + grav-test
Nenne håll för öronen nu! eller läs inte detta
J*VLA kollegor att inte kolla av när alla behöver gå!!! av nio personer så är vi enbart 2 st kvar att ta alla samtal och vi är bara backup utifall *mutter*
som jag inte hade mkt annars *muttrar ännu högre* KÄRRINGAR!!!! och det får jag säga för de är det
Gaaahhhh blir så ARG!!!
snacka om att humöret ändras när man är gravid, blir både arg/lessen mkt enklare nu för tiden.
Ha men snart är det min tur att slippa alla gnälliga kärringar!!! *ler elakt*
sånt får en verkligen bli helt GALEN!!!
Du fick väl övertid Nanne?
hahahah jag kommer faktiskt ihåg det! du var här mkt då :)
Frullan, bara som vanligt men jag kan inte sköta mitt jobb utan kommer få göras andras när jag själv har MASSOR
*suck*
det är bara bita i det sura äpplet och tänka på att det inte är så många månader kvar
shit Cicci blir alldeles stressad, du har verkligen redan kollat ut allt
Jaha det förklarar en hel del. Blev lite svettid där ett tag.
Näää det är iofs sant. Eftersom hon ska få 2 barnbarn på kort tid så kommer hon handla massor :)
Har sett små klädhögar hemma hos dem bla en jättesöt jeansklänning.
Oj nu måste jag bege mig
Kram