Inlägg från: Snart så.... |Visa alla inlägg
  • Snart så....

När märker man av att man är...GRAVID???

Klart du du ska träffa oss FruL, inte banga oss nu :(

• Snart så....

Fatta vad rika vi skulle kunna vara om vi lyckades göra en hel fågelindusti av knappt nått :D

• Snart så....

Koko: Vad kostar det att göra ivf?

• Snart så....

Måste man typ inte ha intyg att man verkligen gått hos nån gyn innan och kollat att fungerar osv?? Har verkligen ingen aning om hur allt fungerar :(

• Snart så....

FruL: Konstigt, koko fick ju reda på det ganska fort?? Kanske skull gå till en annan gyn och kolla dig? Inte roligt att leva i ovissheten och tiden bara går...

• Snart så....

Det står säkert tidigare i tråden om inte tom i den gamla. Kanske enklare att fråga henne igen?

• Snart så....

usch jag är nog den enda som verkligen inte gillar GT, fyy vidrigaste drinken jag vet!!!

• Snart så....

Sweetstreet: Dricker mest vin men är det fest så kan jag blanda hejvilt :D Vodka Lime, Orgasm, tequila, öl, cider.

Det är faktiskt bara GT som jag inte får ner av nån anledning

Vänta du bara, vi kanske tar in inbjudan på allvar en dag och kommer flygande till dig :D

• Snart så....

Sweet
    Har ett kompispar som har försökt få barn i 3 år och de var nu inne på det sista gratis försöket och nu satte de in 2 ägg och lyckades.

Det får en komma ner på jorden lite och tycka att sina 4 försök inte är så farligtlång tid.

• Snart så....

Godmorgon i tråden,

GRATTIS igen FruSofia :)

Själv kunde jag inte hålla mig borta från Cb heller imorse och det blev ett stort fett MINUS som väntat. Fast än är det inte kört än, BIM är ju tors-lörd.

hur mås det med resten idag då?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???