Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Haha! Ja Lapinette, nu tycker jag verkligen att din skiva har hakat upp sig!!!!!! ;)

BIM hit och BIM dit. Är det det enda du kan tänka på nuförtiden va?!?!?!!!!

*suckar tungt och klia mig på näsan*

Jajajaja jag ska väl försöka ställa in tankarna på BIM jag med då´rå.

(för det har jag ju inte alls gjort innan du frågade :? :D :D )

• sweetstreet

Näråd Lapinette ingen fara. Jag har själv otroligt svårt att komma ihåg folks ÄL och BIM etc. Brukar fungera med minnet om man cyklar i samma takt med någon för man har ju mer koll på sig själv. Och om man har sällskap på cykeln brukar det hjälpa minnet. :)

• sweetstreet

JAg vet inte säkrt när jag BIMar faktiskt.
    Min ÄL var ju ett antal dagar försenad nu sist så jag gissar att BIM blir det då med?

Och jag har inte räknat ut det nya datumet än eftersom jag har varit begravd i jobbjobbjobbjobbjobb... mMen nu får jag väl ändå ta och försöka sluta klaga över det!!!!!! Vem var det som nyss sa något om skivor som hakat upp sig!?!?! VA?!?!?!?! *hötter åt mig själv med pekfingret och rynkar pannan*

• sweetstreet

Men normalt tror jag att min BIM skulle vara den 17-18, men nu är den alltså ett antal dagar sen, så kanske runt 22-23???

Om cykeln inte rubbat sig alldeles så att jag inte längre har samma antal dagar mellan ÄL och BIM ¨såklart.

• sweetstreet

Lååångt kvar med andra ord. Så jag FÖRSÖKER att inte fundera så mycket på det. Och hoppas att tiden ska gå snabbt till BIM då.

• sweetstreet

Ja och jag tror Page BIMar nu i dagarna.

• sweetstreet

Syrran om u jobbar med DNA.skador (var det det??) vilken typ jobbar du med då? NHEJ eller annat????

Och Mindre, kul att du känner till lite av den här konstiga biologiska världen.

Har även andra kompisa som är civilingenjörer med "biologiskt/biokemist/bioteknisk" inriktning. :)

• sweetstreet

Nu börjar jag faksitk bli lit trött. Så jag ska nog lägga mig ändå. Fast att jag har 2 sidor till att "ta bort"... :(

Natti Natti!
    :)

• sweetstreet

Himmel!!!!!!!

Jag har skrattat o skrattat!!! :D :D :D :D

Page du är ju HELT UNDERBAR!!!!!
    Vilken talang! Du skulle kunna göra personanalyser på halvtid ju!!! Är det inget du kan säga till de på arbetsförmedligen??

Själv vågar man knappt be om analys. Det kasnke blir FÖR mycket "rätt på spiken"...
    ;)

• sweetstreet

Hej Vänner-fan kul att se dig inne i tråden. Ja, jag vet vi skriver sjukt mycket på tråden. Och det tar längre o längre tid att läsa ikapp för varje dag tror jag. En av anledningarna till att jag oftast inte börjar skriva förrän det är kväll hos er.... så då blir det lätt långa monologer, eller nuförtiden ganska ofta dialoger med allas vår Synska Page! :)

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???