Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Kanske är det en aaaaaavlägsen farfars moster som jag brås på???? Eller så är det någon mystisk handelsresande från nordöstra sibirien som min mormorsmor hade ett strul med någon gång i tidernas begynnelse?!?!?! :D Who knows!!!!!

Jag lämnar fritt spelrum till din fantasi Page! :)

• sweetstreet

NuÄrDetDags

Haha! Det beror ju på vilken del av landet man kommer från?? ;) :D Vissa här kasnke säger Dä????????? :D

• sweetstreet

Å Page, jag är redan grymt nyfiken!!!!!! *tuggar på läppen av nervositet*

Äh, men du får säga till om du verkligen vill ha lite mer "riktig" ledtråd. Men jag tänkte att du kasnke kunde gissa dig till mitt ursprung om du funderar över min första ledtråd?

• sweetstreet

Okej!!!!! Jag fattar! :)

• sweetstreet

Är det norska nå Page!??????! ;) :D :D

Ska det isåfall inte sägas med en otroligt överhurtig röst????

(du har inte patent på att ha fördomar!!! :D )

• sweetstreet

Hehe! Ser verkligen fram emot min analys!!!
    Kul att du kunde tolka min ledtråd på 2 vis! :) Ännu mer spänning....

• sweetstreet

Jag tittar också förbi här senare. Får se om du kommer förbi då med Page. men det blir nog "nattetid" svensk tid skulle jag tro.

• sweetstreet

bffffffffffffffffffsssssssssssstttttt

Oj!!!!! Det bzzzade plötsligt bara till runtomkring mig! Liksom kändes som små darrningar i huden! Tänkte "vad konstigt, undrar om det är något symptom???" Men så när jag kolla här så insåg jag ju att det måste varit du Page som pejlade in mig! :D

• sweetstreet

Haha jag ser med spänning fram emot vad du kan ha pejlat in!! :)

Nu ska jag packa ihop o gå hem. Konstigt jag är senasm kvar här på jobbet trots att klockan ju inte alls är sådär jättemycket... Typ kvart i sju (lokal tid). Känns som om många fortfarande inte kommit tillbaks till vanlig rytm igen sedan julledigheten?? ;)

• sweetstreet

SHIIIIIIT Page!!!!! Du är ju helt otrolig!!!

En hel del saker stämde inte riktigt, men vääääääldigt mycket!!!!!!!!!!! :) Hahaha! Jag skrattade högt!!! :D

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???