• nenne78

När märker man av att man är...GRAVID???

AAAAAAAAAAHHHHAHAHAHAHHA JAG HAR FYLLT EN HEL SIDA!!!!!! SJÄLV!!! Jag är galen. GALEN!!!! *skrattar lite tokroligt och ploppar ut ögonen en halv centimeter*

nähe. ska man cykla hem i mörkret nu då?

• nenne78

aaaah jag hittar inte min aladåb den här månaden heller var är den när man vill ha den??? För dök den bara upp sådär hipp som happ, när man inte var beredd men nu ser man aldrig tilld en när man vill se den... nu beter den sig som mamma! :

Måste hem och leta. Maken kanske har petat in den så den har fastnat?

• nenne78

*ASG* sweety du är inte riktigt klok du heller weeeeeh!

• nenne78

näe jag äter ju inte bisolvon så jag vet fortfarande inte vad som hänt med mina jello's.

jag vill också tuta. *blåser i trollflöjten* Det tutar inte. fan.

• nenne78

näe ingen aladåb. Men däremot babompaaaaaa!!! YEI! Så nu har jag några tappra simmare i baljan över helgen, då manken far på kryssning. Jag ska tillbringa hela helgen ståeden på huvud för att ingen ska ha chansen att smita ut. Det börjar bulta i tinningarna nu...

• nenne78

pirr!
    grattis!!!

sweety
    jag äter f ö bara folsyra - så än så länge håller jag mig ifrån de tyngre grejerna

• nenne78

vad tråkigt ljuvlig!

*

Jag har fortfarande inte sett någon aladåb. Den här månaden heller! Were did you go?? I CREATED YOU!! WHY?? WHY?!?!? *knyter mina händer och hötter med nävarna*

Jaja, på't igen efter nästa mens. när nu den kommer. Jag har tappat räkningen men jag tror att BM är 6 december och det är ju jäääääääättelång tid kvar.

Var hos en kompis med en tvåmånaders igår kväll. Det lilla krypet vägrade sova utan skrek mest hela tiden (stackars barn och mor) så det var otroligt skönt att få åka hem till sin tysta vrå och sova ovaggad hela natten. Så det är en effektiv inte-vilja-ha-barn-metod.

• nenne78

snart så...
    jo, det är möjligt. Men i så fall hade jag ingen förra månaden heller för även då saknade (??) jag geléklumpen.

synd att jag har så himla lång cykel så att man inte bara kan låta mensen passarea och börja jobba på nästa. eller nästnästa... Herregud, jag har nästan två veckor kvar till BIM!

Har inte känt något symptom alls, ina ömma boobs och enda anledningen till att jag mår lite risigt är begynnande magkatarr.

• nenne78

CicciL
    Åkej, men då blev det antagligen ingen bullseye den här gången (heller) då, efterosm min enda koll på ÄL är just min kära aladåb.

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???