Inlägg från: sweetstreet |Visa alla inlägg
  • sweetstreet

När märker man av att man är...GRAVID???

Å NEEEEEEEJ!!!!!!!!! Lapinette!!!!!!!!!!
    Är du verkligen helt säker!!!???? Har för mig att Cicci och Muggles blödde lite även fast att de plussade?

• sweetstreet

Fy vad arg jag blir!!!! och ledsen!!!!!!
    Jaja Lapinette, jag gör dig säkert sällskap om et par dagar... Suck! :(

• sweetstreet

Page och september,
    Tror det finns något sådant ställe i Stockholm också. Där man kan äta ostar och då ta med eget vin. men jag vet inte om det finns kvar, men det fanns iallafall för ett par år sedan.

Och då ar det såvitt jag vet ingen dyr korkavgift. Bra!
    Fast detta var ingen "vanlig" restaurang heller, utan mer ett "ostställe" vilket kasnke är något lapinette känner till som ju är en expert på ost och vin.

• sweetstreet

lapinette,
    Du får trösta dig med att du nu kan dricka kopiösa mängder vin på er resa!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

:( :( :(
    Jag har också sett spår....!
    Rosafärgade flytningar. Prceis som det ofta är någon dag innan tanten kommer!!!!!!! Och det kniper liksom lite i "mensmagen.

Förra månaden fick jag precis såhär någon dag innan mens.

FAN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

• sweetstreet

Jag vet jag vet:
    "it ain't over til the red lady sings"
    och allt det där, men jag har varit här så många gånger förut så nu håller jag på att försöka stålsätta mig så jag inte ska bli helt förkrossad när det verkligen sätter igång på riktigt...

Fast det kommer verkligen kännas tungt.
    Jävla skit!

Fattar verkligen inte varför det hela tiden verkar bli såhär!?!?!?!?!

• sweetstreet

Oj page! Det låter spännande!!!!
    Känns som om du öppnat en ny sida i din bok?

Själv skulle jag aldrig kunna tänka mig stringbikini faktiskt. Fast det beror kanske mest på att jag är rädd för att min omgivning ska dåna av.
    och då snackar vi inte om att dåna av pga av positiva upplevelser, utan snarare ren skräck!!!!!!! ;)

• sweetstreet

har för övrigt inte vågat mig in på toa igen...
    Fast snart är jag nog tvungen efter drinkarna och ölen,

Ja det blev nämligen inte det rär sushistället ändå för det var 2 timmars (!!!!!) väntetid för att få bord. Så det blev thai och äppel martini och öl...
    Gott var det iallafall, men nu är jag lite snurrig. Hoppas på att jag snurrat bort tanten. :?

• sweetstreet

Tja, här kan jag också meddela att tanten gjort entré. :( :( :( :( :(

Jaja, denna gång känner jag mig ändå inte lika förkrossad som jag gjorde förra månaden konstigt nog. Utan lite mer "jaha" bara. Lite uppgiven självklart inte glad, men ändå inte helt deprimerad. Och det känns iallafall skönt. För jag var faktiskt rädd att det skulle bli som förra månaden och det var väldigt tungt.

Nu känns det mer som om jag måste ta nya tag och imorgon ska jag ringa en gynekolog för att boka tid för en undersökning. Det känns bra. Man vill ju som sagt se hur allt är med kroppen. Min man har också sagt att han ska kolla sig nu eftersom vi båda vill veta om något är fel.

• sweetstreet

gladeligen!
    Grattis förresten! Glömde säga det.
    Har ni försökt länge eller var det "första-försöket"?

Svar på tråden När märker man av att man är...GRAVID???