När märker man av att man är...GRAVID???
GOD JUL från Lapinette också (som fick en röd jul ).
GOD JUL från Lapinette också (som fick en röd jul ).
Sitter här och är uppgiven. Frågade mannen härom dagen...tror du vi kan bli föräldrar? Allt har flytit på så himla bra i våra liv att det självfallet skulle komma något som satte stopp på det. Har bara väntat ...och nu 6 månader och inget plus. Men då har jag ändå en regelbunden mens, vi bor äntligen tillsammans ...så jag ska inte klaga när jag vet hur somliga av er här inne har det. Stackars Storasyster. När åker du och hur länge ska du vara borta denna gång? Det är ju inte så enkelt att kvista hem vid ÄL när man är på andra sidan jordklotet.
Tack för tipset! Har hört det förut men det är så svårt att tajma.
Har min ÄL precis dagarna efter nyår denna gång och vi ska ned till svärmor och fira nyår. Ingen bra tajming. Tror därför inte på denna gång heller utan hoppas innerligt på ett litet safaribebis dvs när vi är på semester i Sydafrika för självfallet har jag bokat in resan under ÄL!
Lugnt och stilla här ikväll!
Stackars Mindre! Förstår precis! Det är bara att ta nya tag.
Själv känner jag mig otroligt optimistiskt då vi precis har varit hos släkten i Frankrike och där skålade alla för oss och vår son vi ska få i slutet av året. Hi, hi...min mans mormor går och spår sig och spåtanten har visst sett något. Nu ska man ju inte tro på sånt men kan inte låta bli att känna mig optimistik och framåt ändå.
Nytt år, nya tag!
Koko, har du uppdaterat listan! Är vi några kvar här på tråden som ännu ej har plussat???!
Här har man haft problem med datorn (och har det fortfarande) och så händer det en massa här inne.
Först ett STORT GRATTIS till Frullan som har plussat! Tänka sig att det lönade sig att åka hem för att få till det!!! Underbart! Alla tips är som vanligt välkomna!
Snartis - stackare! Håller tummarna att det inte är någon fara men jag förstår verkligen din oro. STOR KRAM
Blivande fru G - vi hänger som tokar...och hoppas det hjälper!
Själv måste jag erkänna att jag grät några tårar vid jul då folk plussade här inne. Har faktiskt aldrig tidigare blivit annat än glad när ni andra plussar men det kändes helt plötsligt så hopplöst. Men nu är jag på G igen (efter spådomen i Frankrike..he, he...vidskeplig som fasen helt plötsligt!).
Har ÄL just nu och i natt provade vi knepet med att komma samtidigt. Trots en otroligt lång resa från Frankrike och att vi kom i säng strax efter 01.00 så var det inte något hinder. Vi försöker åtminstone fast jag sagt att denna gång tar jag det absolut med en nypa salt (äter varken bisolvon eller rosenrot denna gång)...åker ju till SA om dryga 3 veckor och vill så gärna prova viner.
Fast enligt spådomen ska jag inte bli gravid riktigt än...om den lilla ska komma i slutet av året.
Mindre - du är inte ensam om att vara konstant vrålhungrig. Sitter nu och äter en knäckemacka och dricker te då äpplet hjälpte föga. Innan lunch höll jag på att avlida av hunger...har ätit konstant under ledigheten men har dock tränat ett par gånger (spinning). Skulle vilja gå ikväll men då natten blev sen så har jag gett mig ledigt idag. Imorgon kör vi igång igen! P.S. vart tränar/har du dina pass?
Sorry, hänger inte riktigt med i ert Omega3 snack. Är totalt urdålig gällande piller...hatar att ta dem (förutom mina p-piller som jag saknar sååå).